pondělí 26. března 2012

Přechod z postýlky na velkou postel 2


Jako odměnu za to, že si vleze do postýlky, dostal Jeníček Lentilky.


Ty teď Jenda miluje.


Nejvíc mi ve zvykání na jeho novou postel pomohly holky.


Jenda v posteli nechtěl být sám.
Plakal, a tak jsem poprosila Šárku, aby si tam s ním chvíli hrála.
Nebyla nadšená, ale co by pro mě neudělala. :-)


Dívali se spolu na pohádku na DVD.


Hráli si s baterkou, s budíkem a taky s čuníkem od Šavrdy.


Asi po 20 minutách se Šárka vystřídala s Eliškou.


Dělali blbinky s velkým čuníkem.


A taky s malým čuníkem.


Dívali se na pohádku....


...házeli si s hakisakem.


 Eliška mu svítila na zeď jeho oblíbenou baterkou.


Pak si pohráli s ovečkou....


...a chvilku si házeli s látkovým míčem od Andrey.


Lentilky snědl skoro celé, ale tohle byla výjimečná událost.....


.... tak pro jednou to snad nevadí.



Růžový látkový míč Jenda zbožňuje.


Dokonce s ním i spí.


Eliška si vydržela hrát s Jeníčkem stejně dlouho jako Šárka, asi 20 minut.


Ale pak už chtěla jít do pokojíčku....

A pokračování zase příště....

25 komentářů:

  1. Amélie.-)
    To oranžové je čuník?:-))já myslel,že je to Kuki:-)))
    Koukám,že se mu tam moc líbí.-)
    Zbyněk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky šťastných dětí. To je príma! Blahopřeji Ti!

    OdpovědětVymazat
  3. člověk by ani nevěřil, že má Jeník takové problémy. půsoí jako zcela normální díťě. Jste fakt všichni úžasní!!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S trpělivostí, důsledností a láskou jde všechno. Hlavně respektovat jeho strach a nic nedělat násilím. Láska vždy přináší to správné ovoce.

      Vymazat
  4. Marci, tohle jsou nádherné fotky! Jeník je tu absolutně šťastný, spokojený ve společnosti sester a vypadá to všechno náramně. Málem by člověk nevěřil, kolik tvé práce, péče, lásky...je za tímhle úžasným pokrokem! Přeji, ať je takových okamžiků víc a víc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On má holky moc rád, hlavně Šárku, i když jim to často dává najevo nevhodným způsobem, ze kterého by to laik asi nepoznal. Proto jsem tu já, abych to korigovala, vysvětlovala, kontrolovala. Nikomu se nesmí ubližovat. Myslím, že i holky ho mají moc rády.

      Vymazat
  5. Jů, takhle na fotkách to vypadá vcelku jednoduše. 3 dny okukování nové postele v obýváku, pak přesun do ložnice, 3/4 hodiny protestu a nakonec smíření za motivace her se sestrami. Musím přiznat, že jsem čekala, že to bude náročnější, myslím, že tohle je fakt velký skok. Zvládli jste to skvěle. Přeju Jeníčkovi hezké sny v nové posteli:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli má hezké sny, tak to mi nepoví, ale snad ano, zatím si nestěžoval. :-)

      Vymazat
  6. Máš moc šikovné pomocnice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, já vím. Někdy sice držkují a házejí své pubertální ksichtíky, ale v jádru jsou to moc hodné holky.

      Vymazat
  7. Báječný přechod z malého do velkého:-D gratuluji, všem zaslouženým účastníkům!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Bylo to náročné, ale další SKOK (krok) máme za sebou.

      Vymazat
  8. To už je Jeníček velkej kluk, když má velkou postel. Docela jste to zvládli v pohodě. Děvčata jsou šikovná a umí to s ním. Tobě patří největší kus uznání.

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě že máš ty holky, ale tu růžovou by se měl rychle odnaučit, aby nedopadl jako Paroubek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že růžová barva je úplně to nejmenší, co mi vadí. Dokud funguje jako záchrana skoro všech situací, tak je to super.

      Vymazat
  10. Zatím to jde skvěle, Jeníček se usmívá a vypadá spokojeně. Ještě jak to bude s usínáním. Jsem zvědavá na pokračování. Jo, a s tou obrácenou ohrádkou jsi to vymyslela dobře. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro zvědavé lidičky je další pokračování. :-)

      Vymazat
  11. Milá Amelie, děkuji za mail. ;-) <3
    Tak to mám táááááááákovouhle radost, že čuník Jeníčkovi i úsměv vykouzlil. :-) Jinak jsem u sebe odpovídala Elišce, čím je hakisák vyplněn. ;-)
    Jeník dostal náramnou postel (už jsem koukala včera a koukám, že jsem opět zapomněla dát komentář, já jak se začtu, potom kochám fotkami, tak nějak se zapomenu - omlouvám se). :-)
    Tak postel se mi tuze moc líbí, takovou bych také hned brala. :-)
    Šárka s Eliškou jsou kočky, že ti pomáhají a svému bráškovi se také věnují. Však děti se nejraději učí hrou. Ať vztahům, či novotám. :-)
    Ale ten úsměv na Jeníkově tváři je k nezaplacení, má tak krásně veselá očka a mooooc pěkný úsměv. Amelie přeji krásný a pohodový (v rámci možností) den. Třeba se šálkem čaje. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, čuník má velký úspěch. Není nad prasátka. Díky.

      Vymazat
  12. Jenda má v té postýlce tolik věcí. A ještě by tam chtěl mít holku :) jemu se asi opravdu zdá moooc velká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, nanosil si tam plno svých oblíbených věcí, asi se tam cítí ztracený.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...