pondělí 8. dubna 2013

Čuník se stěhuje do nového bytečku


Jenda nezvládá nepořádek, přepravky, pytle, frmol okolo stěhování ani všudypřítomné krabice.


Musela jsem ho odvézt k mamince.


Učila jsem ho nedávno spát na jiném místě než doma a vyplatilo se.


U maminky je spokojený. Nikdo ho nezlobí, maminka po něm nic nechce a nechá ho sedět celé dny u televize nebo u iPadu.
Néé že by to bylo výchovné, ale teď je potřeba "přežít" stěhování.


Jenda ví, že se šestkrát vyspí a bude se stěhovat do nového bytu.
PEVNĚ doufám, že to na druhý pokus vyjde. OPRAVDU to nemíním znovu rušit kvůli nějakému ožralovi.
Jestli něco nesnáším, tak je to ožralej chlap a ta scéna v pátek byla nad mé síly.
Byla jsem zoufalá a jen své víře děkuji za to, že jsem se nezhroutila.


Stěhování je objednané tentokrát na středu a s pomocí (nejen) Boží to MUSÍ klapnout....
A děkuji všem, kteří nám pomáhají.


Všemu předcházela důkladná příprava.
S Jendou jsem si hrála na stěhování....


Čuník se stěhoval do nového bytečku a moc se těšil.
...bral si SVOU deku, své hračky, gauč,  Betynku, telefon, cédéčka, televizi...


...jídlo, pití, stůl, autíčka, míče...


...postýlku, baterku, plyšáky, dudlíky nebo třeba polštářek...


SNAD jsem na nic nezapomněla...


Potřebovala jsem Jeníčkovi dodat JISTOTU, že TAM bude mít všechno, co má rád a na čem mu záleží.


Potřebovala jsem mu to vše NĚJAK vysvětlit a za pomoci hraček a plyšáků, převážně čuníka, se mi to snad podařilo.


Od dvou let komunikujeme  přes čuníka a nedám na to dopustit.
Čuník zvládl mnohé krizové situace, na které jsem já, jakožto ČLOVĚK, byla krátká.






Kalkulačku a auto samozřejmě bereme taky.





Odměna ve formě čokolády nesmí chybět.
Přece jen to "UČENÍ" bylo náročné.


Omlouvám se:
Některé fotky jsou nakřivo, ale půjčený notebook mě neposlouchá a i když jsem si myslela, že změny jsou uložené, tak asi nebyly. Na mém stařičkém, zemřelém chudáčkovi to fungovalo úplně jinak.


Fakt nemám sílu to předělávat a není nikdo, kdo by mi poradil.


Na techniku by měli být chlapi. Na tohle fakt nemám buňky:-P


Přeji vám krásný vstup do nového týdne a i když nepíšu, tak na vás MOC myslím.
Amy

19 komentářů:

  1. Amy, já na vás taky často myslím...držím pěsti ať stěhování "přežijete"v co největším klidu. A obdivuji tě.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem chlap a na techniku jsem taky krátkej. :D
    První pokus stěhování se sice nepovedl, ale ten druhý ti jistě vyjde. Budu aspoň myšlenkami s tebou a držet ti palce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad se stěhováním čuníka byl určitě skvělý a čuníkův dřevěný domeček je parádní:-) Tak hlavně ať i to Vaše nové bydleníčko a velké stěhování klapne!!!:-) Držím pěsti a přeji hodně sil:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Po burke vyjde zase slniecko, v novom bytecku sa urcite dobre zabyvate. Cunicek sa stahuje do peknej vilky.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Držíme palce ať to ve středu vyjde :-) a stěhování proběhne hlavně rychle a v klidu :-) A ať se v novém bytečku dobře a hlavně spokojeně bydlí :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Držím co mám, aby druhý pokus klapl. Jinak ti chci říct, že kdybych měla mít někdy jinou mámu, tak bych chtěla tebe. Jsi úžasná!

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, mám dvě děti kluka 2apůl roku a holčičku 4měsíční...mám, co dělat...abych to zvládala- psychicky a tak chodím čerpat sílu na Vaše blogy...když to zvládáte Vy tak to musím přece zvládnout taky...a to mám hodného muže...můžu s ním sdílet plno starostí, ale s některými stejně zůstávám sama... Dívám se pravidelně na Váš blog, tak dva měsíce a obdivuji Vás jak všechno zvládáte...Tři děti...různě jiné...stěhování...žena "sama" - to sama v uvozovkách, protože nejste energie lidí, kteří na Vás myslí, dle komentářů, je s Vámi...
    Myslím na Vás a držím palce...už tam skoro jste...a bude jenom líp :-) Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Shodou okolností, se bude tento týden stěhovat i moje sestra s rodinou, jenže tam to bude jednodušší. Je moc dobře, že je Jeníček u maminky spokojený, je to velká pomoc i takle toho musíš mít až nad hlavu. Držím palce, aby to na druhý pokus vyšlo a vše proběhlo bez karambolů.

    OdpovědětVymazat
  9. Vydrž, Amy, bude dobře. Pečlivě jsi vše připravila. Jsi šikovná a vytrvalá. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  10. Výborně, čuník!
    Tak to zvládne dobře i Jeník. Ať překvapí tím, jak se mu tam bude líbit od začátku. To přeju.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marcelko, já myslela, že jste stěhování odložili kvůli tvé bolavé noze. Doufám, že už ti je lépe. Určitě to zvládnete. Myslím na vás a držím palce. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  12. Amélko--moc na Tebe myslím at to stěhování dobře dopadne a Jeníkovi a holkám se v novém domově líbí.Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Jste moc hodná maminka !!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc na Tebe myslím, má drahá Marcelko.
    Jsi silná, teď už musí vše vyjít. Tolik lidí na Tebe a děti myslí, nejsi sama, vzpomeň na to. Držím palečky, ať je už jen LÉPE! Tvá V.

    OdpovědětVymazat
  15. Marci,tak zítra hlavně vykroč pravou. Dvojka je krásné číslo, druhý pokus určitě vyjde! Přeji pěknou první noc v novém. A těším se na fotky.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  16. Ten způsob vysvětlování se mi líbí, názorná ukázka s domečkem, je to skvělý nápad. Moc ti držím palce se stěhováním, vlastně teď asi probíhá, tak ať všechno dobře klapne a vy se pomalu začnete zabydlovat v novém hnízdečku, teda bytečku.
    Zaplaťpánbůh za čuníka, mám dojem, že to je spíš tvůj maskot pro štěstí,než Jeníčkův... čuník nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  17. Držím palečky , neboj .. dopadne to dobře , zvládnete to , jsi silná a užasná maminka a miluješ své děti , to je hlavní.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...