sobota 27. dubna 2013

Dokončovací práce


Poslední dva dny mi nešel internet....


...a dnes se celý večer zlobím s půjčeným notebookem.


Zapůjčený netbook se rozhodl dobrovolně umřít a zapomněl mě varovat.
Půjčila jsem si tedy stroj od Elišky, ale neumím s ním....


Než jsem přišla na to, že si musím stáhnout nějaký program na úpravu fotek a hlavně JAK!!!, tak mi to chvíli trvalo...


Technický antitalent se fakt nezapře.
Ale zvládla jsem to, hurááá.


Jendu jsem MUSELA zase na pár dní uklidit k mamince.


Ví, že se třikrát vyspí u babičky a bude hotová kuchyň i světla.


Je to náročné.
Pro všechny...
Už aby to bylo za námi....

Nechci už vídat nádobí ve vaně ani stůl plný hrnečků, talířků, misek a všeho možného, protože to zatím není kam dávat....
Nechci zakopávat o krabice plné budoucí kuchyně.
Chtěla bych mít doma konečně pořádek a pro autisty stálé a klidné prostředí.

16 komentářů:

  1. Ahoj Marcelo, tak ať tvoje plány vyjdou:-). Stejně máte můj obdiv, jak to všichni zvládáte. Mám vás ráda. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, to je fajn, ze to bude hotove. At se vam tam vsem libi. Misa

    OdpovědětVymazat
  3. Ty dokončovací práce dají zabrat (a pořád je co dělat :-)). Ale pak ten pocit, že si můžu v kuchyni vyndat hrneček z linky, uvařit kafe, sednout si ke stolu .... to je ta sladká odměna za těžkou dřinu. Držim palce, ať to jde rychle od ruky.

    OdpovědětVymazat
  4. Musi to byt velmi vycerpavajici,nedovedu si to predstavit. Drzim vsechny palce a posilam mnoho sil! Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Už se to ale rýsuje!!! Je fajn, že Jenda může být u babičky, že tam vydrží a že babička je tak hodná a ochotná!

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, že všechny nástroje a nářadí jsou v pohotovostní poloze, tak to už půjde samo, a bude to jedna dvě. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Už mi po vás bylo smutno.Tak hezky budujte,hodně sil!!!!Vypadá to tam moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  8. Snad už se vše blíží ke zdárnému konci. Držím palce. Musí to být vyčerpávající.

    OdpovědětVymazat
  9. Den za dnem už bude líp! Vydrž! Mnohem víc už máš ZA sebou než PŘED sebou (co se stěhování a zařizování týká).

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se na Tvoji novou kuchyň, Marcelko. Jistě bude moc pěkná a hlavně - potom budeš mít už větší klid.
    Já, když nesu velký hrnec do sprchové vaničky - tam ho bohužel myju, i plechy - vždy si na Tebe také vzpomenu.-))

    MNOHO SIL, má drahá, mám Tě moc ráda!
    Alespoň na dálku Tě objímám, Tvá V.-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,když jsem se stěhovala já,byla jsem asi ve třetím měsíci těhotenství,taky to bylo náročný,ale zvládlo se to.Ty jsi holka šikovná,zvládáš to moc dobře.Už se těšim na fotečky,až budete mít hotovo.Co máte za pejska,neni to maltézáček?Naše Fany je maltézáček s něčim kříženej.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Jen jsem si odskočila a už jste na nové adrese! Doufám, že pohled došel, posílala jsem ho na starou adresu?
    Chápu tvé pocity, stěhování pro mě bylo vždy trauma. S každým to bylo horší.
    Přeji, ať už máte doma zaběhlý "pořádek" a všem se uleví.
    Tisíce pozdravů:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Vidím, že budeš mít kuchyň novou a bude určitě moc hezká a určitě z ní budeš mít radost. Jednou to provizorium skončí, vše bude hotové a na svém místě a budeš si s dětmi užívat klídek a pohodu a na toto náročné období už jen vzpomínat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. A co dobrého bude první papů?? Dostal jsem hroznou chuť na květákový mozeček s bramborem, mlask, a vymačkaný džus.
    Ale máš pravdu. Člověk si vždy oddychne ldyž je po tom všem. jenomže, pak začneš zjišťovat nedostatky a rvát si vlasy na hlavě. Ale ne, ty určitě ne. ty máš vše zmáknuté.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Tenisáku. První jídla? Když si odmyslíš polévky a párky, tak ještě nevím, vařič byl poruchový, tak jsem ho vrátila...Asi řízky:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...