úterý 9. dubna 2013

Stěhování se blíží

Jsem unavená, utahaná, ale šťastná.
Pán se umoudřil a po vystřízlivění se odstěhoval.
O krabicích a pytlích se mi už dokonce zdá.
Dnes mi do nového bytu zapojili internet a koupila jsem si varnou konvici.
Mám tu jen židli, pár věcí, ale mám kafe a  INTERNET a to pro začátek stačí.
Zítra v 10 hodin dopoledne přijede velké auto a naloží většinu věcí.



Nedovedu si představit, kam se do malého bytu 3+1 vejde tolik krabic, knih a různých věcí, ale děj se vůle Boží....

24 komentářů:

  1. Hodne stesti v novem byte a novem zivote!
    Hana

    OdpovědětVymazat
  2. moc přeji zdárné dokončení stěhování a brzké,spokojené zabydlení v novém bydlišti Lena

    OdpovědětVymazat
  3. Ale věř mi, že přes všechny těžkosti jsou takové začátky krásné, cítit se jako Robinson a všechno co bylo zapomenout a začít od nuly. Taky jsem takto před třemi roky začínal a ten krásný pocit volnosti a nového začátku plného nadějí. Všechna tíže z člověka spadne a samou radostí by létal.

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, zvládla jsi už to nejtěžší, dojít "až sem"... Máš můj obdiv! Držím pěsti! Margita

    OdpovědětVymazat
  5. Marci, zvládla jsi už to nejtěžší, dojít "až sem"... Máš můj obdiv! Držím pěsti! Margita

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, už si zvládla daleko horší věci, než se přestěhovat! Budu na tebe alespoň myslet, kdybych byla blíž, přijdu pomáhat!
    Drž se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Vidim ze fakt pana odstahovaneho neodstahovaneho beries uplne s kludom veci co sa uz vyriesi casom.
    Kiez by to bolo tak lahke ako to vyzera vytukane na klavesnici.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím na Tebe a držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. No sláva!Konečně se věci pohnuly tím správným směrem.
    Třeba se bývalý majitel nemohl rozloučit se svým bytem a takhle důkladně to "oslavoval" ;)
    To víš,že to chvilku dá,než si najdeš pro všechny věci to správné místo.A než si všichni (hlavně děti) zvyknete.Ale je to vykročení do nového života.Ať se vám v tom novém bytě i životě daří!

    OdpovědětVymazat
  10. Držím palce, ať to všechno dobře zvládnete!!! R.

    OdpovědětVymazat
  11. Amélko, myslím naTě! Ono se to vejde, neboj a co ne, možná zjisítš, že vlastně není potřeba. Mám ještě po půl roce nějaké věci v krabicích a zjistila jsem, že mi vlastně ani nechybí. Hodně štěstí v novém .-). Vám všem.

    OdpovědětVymazat
  12. Kafe a internet je základ, naprosto Tě chápu!! Dotáhla jsi to šíleně daleko, musíš být na sebe pyšná! Držím palce a myslím na Tebe!
    Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Amélko, držím pěsti ať vše proběhne co nejlépe.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím,že když jste udělala tento zásadní krok ve svém životě, že se celý Vesmír spojí, aby vám pomohl.:)

    OdpovědětVymazat
  15. Nejdůležitější věci dnešní doby jsou na místě (kafé,internet),pevná vůle a šikovné ruce taky.A Vaše srdce plné lásky dětem už teplo nového domova dá. A pamatujte,kdo má židli, ten bydlí. Přeju hodně sil a pevných nervů. Alča

    OdpovědětVymazat
  16. Držím palce, aby všechno proběhlo hladce, pokud se to o stěhování dá říct :) a hodně sil přeju.

    OdpovědětVymazat
  17. Dlouho jsem tu nebyla a koukám veliké změny, tak držím palce, ať to zvládnete v co největším klidu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj,bude to chvílku zmatek,ale až si všechno uspořádáš,tak to bude dobrý.Mi jsme ve dva plus jedna čtyři plus pes a s Klárkou kdy je jí všude plno,to taky neni jednoduchý.Je to hodně stísněný,ale zatim to jinak nejde a třeba to tak budeme muset přežít i dál,až budou holky velký.Někdo nemá ani to,to si vždycky říkám,když mně to hodně štve.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Celý den jsem na vás všechny myslela, jak se daří stěhování. Doufám, že všechno proběhlo bez nenadálých komplikací!
    Držím palce, aby Vaši autisté zvládli první noci v novém prostředí bez větších problémů!

    OdpovědětVymazat
  20. V jedné hodně staré písničce se zpívá, kdo má židli, ten bydlí. Dnes už máš asi v bytě víc, než jen tu židli a čeká tě spousta práce, ale pokud mají děti na čem spát a u čeho se najíst, tak to ostatní už se může dělat postupně. Snad je Jeníček pořád ještě u maminky a toho největšího chaosu se nemusí zúčastňovat.

    OdpovědětVymazat
  21. Po dlhšom čase sa zase ozývam. Ale aj keď som nepísala komentáre, myslím na vás stále. Nosím teba aj celú tvoju rodinku v srdci a v modlitbách. Každý deň. Nech Pán stojí pri vás a požehnáva vás svojim pokojom a radosťou. Eva.

    OdpovědětVymazat
  22. Marcelko,vejde se to,budeš sice chvilku předělávat,ale budeš v klidu.
    Vem si to,že jsme se etěhovali z bytu 1:4 do 1:2 a taky se toho dosti vešlo.Tak ať se vám líbí a hlavně daří...Miluš

    OdpovědětVymazat
  23. Ať se to celé pěkně podaří!!

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Marci :) drzim palce do noveho zaciatku! Chcela by som sa opytat jednu vec, tvoj blog ma zaujal a sledujem ho, zaujimalo by ma, ako vies ze spravanie tvojich deti je obtazom ich diagnozy a ci nejaka cast nie je dana len povahou/rozmaznanim? Nemyslim to nijako negativne, velmi ta obdivujem

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...