sobota 20. dubna 2013

Netruchlete pro nás!

Ne, nebojte se! Nepíšu nějaký nekrolog a ani se nechystám udělat nějaký fatální krok.
Dokonce nemíním (zatím) ani končit s blogem.

Název tohoto příspěvku je zároveň názvem článku na webu Adventor (Autismus - svět jinýma očima). Článek Netruchlete pro nás! je velmi poutavý a promlouvá k neautistům.
Nejde mi zkopírovat, tudíž vám na něj dávám jen odkaz.

Zaujal mě a proto si dovolím upozornit na něj i zde, u Autíčka Jeníčka. Možná jeho přečtení trochu pomůže i jiným v pochopení AUTISMU...

7 komentářů:

  1. Vše nej k svátku, Ty bojovnice jedna. Obdivuju, jak Ti nevadí být pohlcená autismem, já od toho hodně utíkám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nevadí. Naopak -. svět autismu mě fascinuje:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, také Ti přeji vše nejlepší - hlavně zdravíčko a pevné nervy! Jsem ráda, jak jste to všechno pěkně zvládli.
    Zdraví Jarmila

    OdpovědětVymazat
  4. Připojujeme se ke gratulantům :-) vše nej nej nej k svátku :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc zajímavý článek, se zájmem jsem si ho přečetla... přijde mi nějak osvobozující, nacházím v něm spoustu věcí, které jsem řešila nebo řeším, děkuju za výborný podnět! Julie

    OdpovědětVymazat
  6. Článok som si prečítala s veľkým zaujatím. Sú v ňom silné myšlienky. A myslím, že by stálo za to, aby si ho prečítali rodičia všetkých postihnutých (alebo skôr inak obdarovaných) detí. Netýka sa len autistických detí, ale všetkých, ktoré svojich rodičov "zaskočili" tým, že sú iné (než túžili).

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...