úterý 16. dubna 2013

Jeníček druhý den v bytě


Jenda se vzbudil po sedmé hodině a házel na mě plyšáky.
Nepodařilo se mi ho přemluvit, že má ještě spát. 


Měl hlad a k snídani si (dokonce v kuchyni) dal Brumíka s mlékem.


 Za odměnu dostal oblíbený cucavý bonbón.


Pak jsem ho raději "uklidila" k iPadu. Přišla moje mamka a Jenda byl protivný a vyháněl babičku z bytu.
Nadával jí, tak se babička "schovávala" v kuchyni, aby mu nelezla na oči.


Po dlouhém přemlouvání snědl k obědu hranolky.


Bylo vidět, že není ve své kůži.


Úkoly jsme odložili na neurčito, nejdříve se Jenda musí aklimatizovat a zvyknout si, teprve pak ho budu trápit učením.


Většinu času trávil v posteli s čuníkem na hlavě.



Občas se ze země nebo ze své palandy díval na pohádku na DVD.



Chvílemi se válel po zemi a opakoval nějaké echolálie....


...nebo vystrkoval na babičku zadeček.


Nejoblíbenější slova jsou nyní: "Hovno, hovínko, jsi zlá, jdi pryč ap..."







Občas hodný, většinu času protivný, ale (moc) NEŘVAL, tudíž sousedé mohou být zatím v klidu....


Myslím, že na stěhování byla zrovna příhodná doba.
Být to v minulých šesti letech, tak nás sousedi brzy vystěhují.


4 komentáře:

  1. Marci stejně jsi obdivuhodně zvládla.
    Pro Jeníčka to nebude jednoduché, bude to chtít hodně času.
    A co holky, jak ty to zvládají ?
    Hlavně se upni na to, že už budete mít klid bez K.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Napjatě jsem očekávala pokračování. Zdá se to být dobré, držím palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to dost těžké,ale myslím, tedy podle toho, co píšeš, že si Jenda brzy zvykne.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko, a co holky, jak máte rozdělení pokojíčků? Už si zařizují to svoje královstvíčko?
    Jeníček si zvykne, nedá se nic dělat. Kdybys mohla dělat zázraky, uděláš zázrak, ale tohle nikdo nedokáže a ty už máš za sebou tucty malých zázraků. Chce to čas a pevné nervy, ale myslím, že se tyhle nesnáze vstřebají a Jeníček si zvykne. Ještěže má čuníka, čuník je věčnej a vděčnej. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...