pátek 19. dubna 2013

Jarní procházka


Včera bylo nádherně.


Vzala jsem si jen sukni, halenku, foťák a šli jsme ven.
Jenda ještě (moc) neumí střídat nohy při chůzi ze schodů, ale už to (někdy) zvládne i bez držení.


Jenda se na procházku vyletnit nechtěl.


Nemá rád holé ruce a nohy, mikinu si tedy odmítal sundat, i když se potil.


Nevadí. Nenutila jsem ho.
Tohle nastavení má každý rok stejné, takže nic nového.


Chtěl jet na odrážedle.


Už loni ho měl moc rád.
Kolo, tříkolku ani koloběžku "nemusí", ale odrážedlo miluje.


Ujížděl mi a často jsem se bála, že nezastaví.
Celou cestu jsem se modlila, aby (mě) poslouchal.


Se svojí bolavou nohou bych ho nechytila, kdyby se rozhodl nezastavit..
Ale "utíkací" období měl  Jenda před 2-3 lety, teď si mě hlídá a často se otáčí.


"Naštěstí" se sám bojí  (někdy je to výhoda) a taky si pamatuje pravidlo - kousek popojet a počkat na maminku.


Buď na mě jen čeká nebo mi jede s úsměvem naproti.


Včera byl venku tak nádherně hodný a roztomilý:-)




Když šli kolem nějací lidé, tak si Jenda stoupl na kraj na trávu a počkal, až lidé přejdou.



Pak chvíli pozoroval pána, jak hází jednomu velkému psovi klacek a chtěl taky.


Nosil mi klacíky a já jsem mu je házela.


Jak málo stačí dítěti k radosti... pár klacíků a maminka, která nikam nespěchá....






Jenda by asi vydržel na procházce delší dobu, ale na mě a moji nemocnou nohu toho bylo i tak dost.



Konečně je teplo a Jenda zase ožil.
Nemá rád zimu (ale v tom je asi po mamince)...



Jeníček jezdil sem a tam a já jsem měla čas přemýšlet.
S vděčností jsem děkovala Bohu za to, že jsem TO (konečně) dokázala.
Ta úleva byla přímo hmatatelná.
Můj život konečně nabral ten správný směr.



Nemáme moc peněz, nemůžeme si vyskakovat, ale jsem šťastná...



32 komentářů:

  1. Krasne fotky s Jenickem! Muzete byt nejenom stastna, ale jiste i na sebe hrda. Ne kazdy tohle dokaze. Myslim hlavne se k takovemu kroku odhodlat, ve Vasi situaci. Kdyz si vzpomenu, jak jste se tomu branila.....,coz naprosto chapu, ale jak vidno, Buh to opravdu asi chtel a pomohl Vam.
    Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Bohu díky, že se vám to odstěhování povedlo. Začínám si myslet, že nejen pro tebe, ale pro Jeníka je úlevné, když není v denním kontaktu s otcem. To zlepšení při koupání a teď to dobré chování na vycházce tuhle teorii podporuje.
    Nedostatečné plnění vyživovací povinnosti určitě začni řešit soudně. Na nic nečekej, protože samo se to nezlepší. Jsem rád, že i ve tvém hektickém a náročném životě jsou chvíle klidu a snad i radosti!

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně den, který stojí za to. Který se fakt vydařil. Počasí krásné, Jeníček rozesmátý a ty šťastná. Jeden den za odměnu za ty prošvihlé, nelítostné, dramatické a komplikované dny.
    Kéž by takových dnů bylo více!
    Fotky se mi líbí, je vidět, jak Jenda ožil, jak je spokojenej a tím pádem jsi spokojená i ty, vychutnala sis opravdovou příjemnou procházku.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdybych dnes narazila na tento blog poprvé a přečetla jen tento příspěk, tak už se sem nevrátím.
    Myslím to tak, že tento den vypadá úplně běžný, jakých je spousta. A to je moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Amelie Honzik je na stejne ceste jako moje dcera pred pul rokem. Udelala jsem to same co ty, zacatky byly krusne, stehovani s aspergerem, ktereho nikdo nechce hlidat je zazitek, ale zvladli jsme to a vy taky!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marcelko, děkuji za krásné povídání a hezké fotky, je vidět, že si Jenda pomalu zvyká:-) a že to nemáte do přírody moc daleko. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně jsem na vás všechny poslední dny myslela. A držela palce, abys všechno zvládla. Máš můj obdiv, přeji všem, abyste v novém místě byli šťastni a spokojeni.
    Je vidět, že tato procházka se Jendovi moc líbila, oba jste si ji určitě užili.
    Marci, všechno nejlejpší k svátku

    OdpovědětVymazat
  8. Tak z tohohle příspěvku optimismus a dobrá pohoda je sálá. jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  9. Je vidět, že stěhování prospělo a Jeníček je spokojený a šťastný, z jeho tváře to cítím
    Takže přeji ještě spousty takových vycházek a krásných fotek a už jen úsměv na tváří, i když chápu, že ne vždy se to může podařit.

    OdpovědětVymazat
  10. Počasí se nám pokazilo, ale doufám, že jen na přechodnou dobu a že si budete moct s Jeníčkem užívat dalších společných vycházek. Mám radost, že už bydlíte. Teď už snad půjde všechno dobrou cestou, v klidu a bez zbytečných stresů. Dnes máš Marcelko, svátek. Přeji ti k němu všechno nejlepší, radost z dětí a Boží blízkost.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marci,moc Tě zdravím a držím obrovsky palce.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jak vidím, jste všichni šikulky a zvládli jste to vcelku v pohodě. vím že to bylo pěkné vypětí ale teď už to zase půjde k lepšímu. Jo a všechno nejlepší k dnešnímu svátku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeníček mne překvapil. Je moc šikovný. V bytě to máte soudě
    podle fotek moc pěkně zařízené. A z Jeníčka jsem šokovaná.
    Skutečně jsem nečekala, že bude tak skvěle pohodový.
    Tak vidíte Amálko, konečně jste se dočkala: Jeníček se začíná
    chovat už jako normální kluk, a dokázala jste se přestěhovat bez větších komplikací, což je teda věc, kvůli které se před
    Vámi skláním. Takový úspěch prostě bere dech ! Mějte krásné
    víkend.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Marci,máte tam moc hezké prostředí,nedivím se,že se tam Jeníček dobře adaptuje.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Toto je nejkrásnější příspěvek. Tak dlouho jsme na něj všichni čekali. Nejvíce asi Vy. Moc Vám to přeji. Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. Věřím ti, ta úleva je nádherná, znám to.
    Všechno nejlepší Marcelko k svátku a ať máš stále tak krásné a pohodové dny jako včera. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj
    Moc,moc vás všechny zdravím a přeji vám Všem, ať jste ve svém novém bydlení spokojeni a Jeníčkovi obzvlášť.Já asi vím kde jste v kterém městě.Poznala jsem podle fotek.V kterém místě ale bydlíte nevím.Léta jsem bydlela 12km od BN a na zámek jsem jezdila na kole.
    Zrovna včera jsem byla na hematologii na kontrole.Jsem po Trombóze před 10lety a zároveň po oboustranné plicní embólii.
    Ráda chodím na tvé stránky a čtu.Zjistila jsem jaké Jenda dělá pokroky.Je vidět,že se mu plně věnuješ.Moc vám fandím.Vím,že to nemáš jednoduché,držím ti palce,bude líp,věř tomu.Ahoj a hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  18. Hezké obrázky z hezké procházky. A i když dnes má počasí trochu jiný ráz, tak Ti k Tvému svátku přeji, ať je v Tvém životě už jen víc a více toho slunečního svitu a ony mraky života předešlého se co nejrychleji rozplynou!

    slaví svátek bojovnice
    prý jsou malé, však krásné více
    tedy i já blahopřeji
    ať smích či láska tebe hřejí
    ať boje svádí v tv Xena
    a ty jsi bez nich už šťastná žena

    OdpovědětVymazat
  19. Zdá se mi to nebo Jeníček nemá zub? :-)
    Hele, mít peníze je příjemné, ale mít vnitřní klid a pohodu je mnohem důležitější... Vím, o čem mluvím. ;-) Já věřila, že to dokážeš! A jsem šťastná, že jsi šťastná.

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Marcelko! Tak jsem si přečetla vše zpátky, vše o stěhování a celém tom trápení, ale jsem šťastná, že jsi to zvládla, i když vím, že to nebylo vůbec jednoduché. Možná mi nebudeš věřit, ale i když jsem byla v nemocnici, tak jsem na Tebe myslela, jak to zvládáš. Až na tu bolest vidím, že na jedničku s hvězdičkou. Jeníček vypadá spokojeně, neboj vše se srovná a určitě bude zase líp. Jak se těžko žije bez dostatku peněz bych také mohla psát romány. Ale klid, zdraví a šťastné děti se stejně za peníze nekoupí! Tak se držte, všichni!

    OdpovědětVymazat
  21. víc takových procházek ke svátku Vám přeju! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherný,Jeník na procházce,hodně moc jste si spolu užili.
    Marcelko k dnešnímu svátku přeji více zdravíčka,již více pohody,štěstíčka a to ostatní přijde samo.Miluš

    OdpovědětVymazat
  23. Jenda je moc šikovný a mám radost, že se tak zlepšil. A stejně tak mám radost, že se máte fajn. Všechno nejlepší k dnešnímu svátku, Marci. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno nejlepší k svátku! Moc přeju, abys měla s dětmi konečně klid a pohodu.Předchozí články svědčí o tom,že jsi dobře udělala a určitě bude pořád líp a líp.

    OdpovědětVymazat
  25. Kouzelné.. alespoň jste se na chvíli pořádně uvolnili :)

    OdpovědětVymazat
  26. se zatajeným dechem jsem četla o stěhování, veškerých komplikacích a doufala jsem, že se Ti bude dařit aspoň o chlup lépe.. když vidím tyhle fotky, tak mám pocit, že takhle vypadá štěstí, Jeníček je na nich krásně usměvavý a i když to i pro něj možná je těžké, máte šanci na nový začátek.. Ať se daří nejlépe, jak to jde, nejen Tobě, Jendovi, ale aji holkám ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Jéé, to jsou nádherné fotky. Plné sluníčka, radosti, hraní!! :-)
    Také už chodíme ven na procházky. :-)
    Líbí se mi, jak se Jenda usmívá. :-) A místo, kde jste byly na procházce je krásné, líbí se mi ty stromy v řadě. :-)

    Přeji krásný zbytek neděle. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ještě si pamatuji, když Jeníček nechtěl moc chodit ven. To je úúúúžasný pokrok!

    OdpovědětVymazat
  29. mám velkou radost Marci.
    Je to paráda, Jeníček chodí ven. Jezdí na odstrkovadle. Usmívá se.
    Dokázali jste to.
    A bude už dobře.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherné fotky plné pohody. Ať se daří a v novém bytě Vám všem krásně bydlí!

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné fotky, Jeník vypadá tak šťastný a spokojený, jste vážně dobrá, že jste to dala, Amelie, držím Vám palce!

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadá spokojeně :-) Tak snad se počasí zase udobří (u nás v HK max 10°C) a bude zase svítit sluníčko a bude teplíčko. Péťa P. Ríová

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...