neděle 7. dubna 2013

Matýsek se má nejlíp
















9 komentářů:

  1. To je ale fešák, roste z něj nádherný kocour! Za chvíli abyste sháněli nevěstu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je roztomilej :) My máme doma taky Matýska, ale pejska :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko moje nejzlatější, lepší sestřičku jsem si nikdy nemohl přát!
    Jo a k tématu:
    Nejlíp se mají naše plyšové veverky. Leží si celý den na posteli, jezdí s námi na výlety a hrozně rády se voní! Někdy závidím zvířatům, ale jindy jsem zase rád, že jsem člověk a že moje konání není určováno instinktem a zákony přírody, ale rozumem a nejlépe pak Boží moudrostí. Lidský život je někdy docela bolestivá záležitost, ale já jsem přesvědčený, že zrovna ten tvůj má tak hlboký smysl, že ti určitě závidí i Matýsek.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám pocit, že vypadá trochu trochu utrápeně. Nemysli, kočka hodně dokáže cítit tu energii v prostředí, když tam není všechno tak jak má být.
    Hezký večer a šetři se. :)

    OdpovědětVymazat
  5. no jo.. my taky bydlíme u naší kočky :)))

    Kocourek je krásný!!

    OdpovědětVymazat
  6. Matýsek je kouzelný a máš pravdu tahle naše čtyřnohá zlatíčka se mají nejlépe :)

    OdpovědětVymazat
  7. Matýsek je překrásný! :-) Oči na něm mohu nechat. :-)
    A máš pravdu, naše zvířátka se mají nejlépe. :-)

    Moc vám držím pěsti, aby druhé stěhování dobře dopadlo. A aby jste už byli ve svém. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...