sobota 6. dubna 2013

Zápasy v životě


7 komentářů:

  1. Ale těch zápasů by zase tolik být nemělo, ne? :)
    V rámci možností ti přeji poklidný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy člověk bohužel musí zápasit více než ostatní. Já ty lidi obdivuji.

      Vymazat
  2. Ahoj,přrsně tak,nemuselo by být těch životních zkoušek tolik.V každém případě hodně sil všem,kteří jsou postaveni před těžké životní zkoušky.Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Osud by nás čas od času měl přestat kopat vší silou do prdele, protože by se mu mohlo přihodit, že bychom si té jeho nezištné, laskavé péče přestali vážit.

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy mám pocit,že jsem už prohrála i celej život.Ale možná je to právě to správný poučení zvednout se a jít dál. Možná až zase vysvitne sluníčko,bude remíza a pak i výhra. A.V.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,Valach Ostrawski to napsal ůplně jasně a pravdivě.Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Zápas jo, ale měl by být oddechový čas. Ty, zlati, zápasíš téměř nepřetržitě.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...