středa 7. května 2014

Nadřazená slova - strukturované karty


Nadřazená slova byla vcelku jednoduchá, protože Jeníček na každé kartě viděl, co tam má dát.


Vlastně nad tím nemusel ani přemýšlet.


 Jen přikládal stejné obrázky...




Blbinky se neodpustí, to je celý on...


Ale to mi nevadí. Jsem ráda, když Jeníček pracuje, protože jsou dny, kdy ho nedonutím ani kdybych chtěla sebevíc.



Vážím si těch dnů, kdy je ochotný ke spolupráci, ani to není "samozřejmost".


5 komentářů:

  1. Stejně je to úžasné, jak Jeníček pracuje.
    Až půjde od září do školy, jako když to najde.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Je šikovný i když dělá blbinky , je dobře , že pracuje .. že rozvíjíš jeho vnímání a schopnosti , Jsi užasná maminka , kéž by se alespon polovina rodičů věnovala svým dětem tak jako ty . Máš to těžké , ale miluješ je takové jaké jsou . Obdivuji tvou sílu a trpělivost .

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník je šikulka. Ono je to hold těžké, ale je dobré, že se mu i občas chce samotnému. Blbinky dělá jako každé dítě, to už hold k tomu dětství patří. :)
    Je skvělé, jak se mu věnujete. Spousta dětí s autismem tohle nemá. A zasloužíte si pořádnou dávku trpělivosti, protože i ta někdy schází.
    Děkuji. Napsala jsem to tak, jak to vidím a bez okolků. :) To já doufám taky, projít si tím, je jako "procházka" peklem. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Šikovnosť. :-) Ale na druhú stranu je dobré, že robí blbinky, aspoň je zábava. Lebo nie každý deň je nálada... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj nám sa občas do ničoho nechce... nemáme chuť na prácu, na rozmýšľanie, učenie... to je úplne normálne a prirodzené... on to ako prácu neberie, je to krásna a kreatívna hra, ktorá ho dokáže veľmi veľa naučiť. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...