středa 28. května 2014

Domalovánky a spojovačky



















11 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, Jeníčkovi nevadí, že ho fotíte? :)
    Vím, že je na to hodně dětí háklivých, já třeba jako malá foťák nesnášela a s brekem jsem si obličej schovávala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, je na to zvyklý odmalička, asi si myslí, že foťák k mamince patří:-)

      Vymazat
  2. Jenickovi to ide super, je sikulinek :).... prajem Vam vela uspechov a vela sil a pozitivnej energie ....
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Jenda je pekelně soustředěný - moc krásné fotky!
    Posílám pozdravy Marcelko, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Takové spojovačky jsem jako malá úplně milovala! Jeníčkovi to jde krásně :)

    OdpovědětVymazat
  5. šikovný a tieto boli trošičku náročnejšie... ale ide mu to! :) :) Teším sa :)

    OdpovědětVymazat
  6. To bylo dobře investovaných 59Kč, na Jeníčkovi je vidět, že mu dělá práce radost a to jde pak učení samo! Vždyť už J.A.Komenský propagoval učení - hrou. ;-))

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se to líbí, podle mě mu to jde hezky ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, tvoje fotky mi úplně připomněly, jak jsem já jako malá ráda spojovala číslíčka v obrázky :-) Měj se krásně! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Zdá sa mi to, alebo dokáže udržať pozornosť stále dlhšie a dlhšie? Alebo je to tým, že ho to bavilo? :-) Každopádne...sú to pokroky. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...