čtvrtek 1. května 2014

Strukturované úkoly - Co nám dávají zvířátka



"Co jí zvířátka?"


Tento úkol Jeníčkovi nedělal problém.


Zarazil se akorát u kostí....Naše Betynka přece kosti nesmí....


Ale jinak pokračoval v úkolu rychle a sám.




"Co nám dávají zvířátka?"



Kráva mléko, včelka med, slepice vajíčka... to bylo v pohodě...


Jen nechtěl dát ovečce klubíčko... "Ovce přece nedává klubíčka!"


Někdy mě rozesměje. I když člověk nemá po celodenním zápřahu sílu, jeho odpovědi mě kolikrát dostanou...
A hlavně vyvolají úsměv na tváři.



A kdo si o úkoly první napíše, tak budou jeho. Jenda už je podruhé chtít nebude. A ani není potřeba, tohle už umí.


A jako odměnu chce v posledních dnech házet penízky do prasátka...
Dnes jsem mu dávala poslední korunu, zítra budu muset rozměnit, protože "bez peněz" by odmítl pracovat...


První máj se nás moc netýkal. Nikdo, kdo by mě chtěl políbit pod rozkvetlým stromem, tu nebyl....
Sice v centru města byly stánky, trhy a kolotoče....ale tam Jeníček odmítl jít se slovy: "Nechci slyšet žádnej lámus!" a bylo vymalováno...naštěstí šel alespoň na chvilku před dům s bublifukem. Byla by škoda nejít ven, když bylo tak hezky.
A aby mi to nebylo líto, tak trdlo nám donesla Eliška a perníček mamka....


6 komentářů:

  1. Marcelko, pokud by to šlo úkol si vezmu pro Honzíka. Děkuji. Pošlu ti ještě soukromou zprávu. Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
  2. No přesně :D Jen jak jsem viděla ty kosti tak jsem si hned pomyslela: "Psi ale přece jedí granule a konzervy" :D A to jsem ještě ani nečetla, že se nad tím pozastavil i Jeníček :D Jenom ty děti pletou, který pes jí kosti? Možná jim nějací blázni kupují ty telecí a jinak psi jedli kosti leda tak v pravěku :D A to možná ani to ne, určitě obrali spíš maso :D :D
    Já jsem byla v práci jako vždy celých pět dní a nocí v kuse i se svátkem 1. májem. Musela jsem vzít "moji paní" podívat se na oslavy máje do města, protože tam byl i její bratr, ale byla jsem taky naprosto zděšená a nechtěla jsem poslouchat "žádný kravál" tak jako Jeníček :D :D
    Jinak se nermuť milá Amelie :)) Poustevníky (a poustevnice) taky nikdo nelíbá pod třešní :)) A to si přes to všechno dovolují zářit štěstím :))))) A lidi se ptají kde to berou. A oni se usmívají. Štěstí je z Pánaboha :)))))) To největší a nejúžasnější! :))))))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gil, děkuji za dlouhý a milý komentář. Ano, štěstí od Boha mám, ale vysvětluj pak psychologům a psychiatrům, že antidepresiva FAKT nepotřebuješ....

      Vymazat
  3. Mňa pobavilo to s tým prasiatkom a peniažkami :) Jeníček sa nezdá a už chápe ako to beží v dospláckom svete. Nikto už dnes nepracuje preto, aby z toho mal len dobrý pocit. Všetci pracujú preto, aby prežili a na prežitie čo potrebujeme? Peniaze.... no áno, chápe to veľmi dobre. Milá maminka Amélie, budeš musieť stanoviť dennú taxu pre Jeníčka, lebo bez peňazí nebudú úlohy spravené :).
    To srdiečko je krásne. Ja som tiež nedostala prvomájový bozk, skôr som riešila novú priateľku s človekom, ktorého milujem :D :D ... paradox, nie? :D Ale tak, sú aj horšie veci ako nepodarená láska...... a prvomájový bozk. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, určitě jsou horší věci než nevydařená láska. Děkuji za milé komentáře. Jeníčkovi (naštěstí) nejde o peníze, spíš rád něco někam hází...ale u tohohle čuníka ho štve, že ty penízky nejdou vyndat a pak házet znovu a znovu...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...