neděle 18. května 2014

Záhadný hrad



 Záhadný hrad jsme zkoušeli asi před rokem. Tehdy to Jeníčkovi nešlo.



Tentokrát to bylo mnohem lepší.





Sice jsem mu musela hodně radit a pomáhat, ale nakonec se nám povedlo postavit hrad přesně podle obrázku.



Jeníček se nevztekal, ani když jsem mu to několikrát opravovala.








Až na pár blbinek a tlučení kostkama do hlavy či do stolu, to tentokrát šlo...


8 komentářů:

  1. toto je veľmi pekná hra, niečo na spôsob lega... :) hrajete sa aj s ním? Možno sa mu to zapáči rovnako... s legom sa totiž dá zabaviť na veľmi dlhé chvíle a chlapci lego milujú... :)
    Krásnu nedeľu ti prajem, snáď aspoň u vás neprší a môžete ísť spolu aj von... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuto hru si pamatam a krasny pokrok odvtedy vidno ze praca prinasa svoje ovocie presne pre toto to nesmiete vzdavat vela sil a dovodov na usmev prajem v tuto zamracenu nedelu anickw

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, strašně šikovný je, že mu tentokrát šlo a že byl trpělivý :) Vždycky koukám, kolik těch různých her máte, to je úžasné.

    OdpovědětVymazat
  4. Super :-))) a přeji hezkou neděli K

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že teraz mu to skladanie hradu ide lepšie ako pred rokom :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jde mu to, šikovný :-)
    A ta hra vypadá taky moc zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná hra,hned jsem ji objednala pro syna. Moc mě inspirujete.Díky.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máte tak zaujímavé hry, že kolkokrát by som si ich zahrala aj ja:)
    je vidieť pokrok, len tak dalej

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...