úterý 6. května 2014

Educo - Trio



Educo Trio jsme měli půjčené z Rané péče.
Jsem vděčná za to, že tahle možnost - možnost půjčování hraček a pomůcek - existuje.



A tak jsme třídili obrázky do trojic - ovoce, zvířata, zimní oblečení....



..hodiny, příbor a nářadí...





Chvílemi Jeníček "tancoval", mlátil se kartičkama do hlavy nebo se otáčel na židli, ale nakonec jsme to zvládli.







Sladkou odměnu si určitě zasloužil.


6 komentářů:

  1. Jeníček vypadá jako student, jak má ty brýle a rozsvícený globus :-)
    Jo a já jsem taky třídila zimní oblečení! :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Určite si ju zaslúžil. Nosí okuliarky, šikovne zvláda úlohy... :-)
    A nejakú odmenu by si si zaslúžila aj ty, že to tak dobre zvládaš. :-)
    Ste úžasní. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je fajn, že se v péči o postižené hodně zlepšilo,např.je spousta pomůcek o které si mohou zažádat,různé formy vzdělávání...Máme příbuzného už přes 50 roků (Downův syndrom) a tenkrát mohl navštěvovat jen školku kde byl rád asi do 8 let a pak už jako nevzdělavatelný buď doma, nebo ústav.Jeho maminka s ním zůstala doma a pečuje o něj dodnes. Lída

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám se zalíbením na Jeníčka, jak mu ty brýle opravdu sluší .....
    Zdraví Bára:o))))

    OdpovědětVymazat
  5. Páči sa mi ako sa vie sústrediť a že to nakoniec všetko pekne dokončí... budem sa opakovať stále a dookola... je jednoducho šikovný! :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...