pondělí 12. května 2014

Legrační zvířátka



Jeníček je nemocný, tak jsme úkoly v neděli nedělali.
To mi ale nebrání dát na blog pár dní staré fotky.



Natahovací myška patří k oblíbeným hračkám Jeníčka a zlobí mě s ní i při úkolech.


Na první pokus se pejsek nepovedl...


...ale pokus číslo dva už byl lepší.





Ryba, prasátko, želva nebo tygr...


...zvířátka Jeníčka baví.


Tentokrát ani kartičky nekousal...




Přeji vám krásný pondělní den.


12 komentářů:

  1. skoré uzdravenie Jeniček :)
    Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Zopár chýb, ale to sa zlepší. :-)
    Hlavne sa skoro uzdravte... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laleh, děkuju, dnes mu bylo líp, už to byl zase ten známý rarášek:-)

      Vymazat
  3. Povedené skládání! Ať se Jeníček brzy uzdraví!

    OdpovědětVymazat
  4. Je tak hrozně šikovný!! Jsem jeho doživotní fanynkou :))))))))))
    Ta koza je velice pěkně namalovaná :)
    Doufám že vše dopadlo dobře /nebo ucházejícně - na rodinné terapii - a že se máš hezky.
    Děkuji za mail a za všechno, moc to pro mne znamená a nikdy Ti to nezapomenu♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gil, rodinnou terapii jsem přežila, tedy přežily jsme. Nějak pro to nemám jiný termín. Znám příjemnější věci.

      Vymazat
  5. Jenickovi prajem skore uzdravenie a celej rodinke prajem taktiež krásny Pondelni deň:)
    PS: ten psík ma rozosmial, to sa mu podarilo, hihi:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček to samé co s pejskem, udělal vlastně i s tou kozou. Udělal z ní nejdřív ležérně ležící kozu :))) ...nebo takovou tu koženku, kožešinu, rohož, ta má ty nohy takhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já jsem si říkala, co mi to ta koza připomíná, tak už vím...kožešinu na zemi.

      Vymazat
  7. prajem čo najrýchlejšie uzdravenie, aby ste si spolu mohli užívať krásne dni plné radosti :) :). Jeníček je úžasný a nielen Gil je jeho veľkou fanynkou, ale aj ja! :) ♥ Krásny pondelkový večer ti prajem Amélka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helemese, Jenda už má svůj fanklub:-) Tak malej a tolik fanynek:-) Děkuju.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...