úterý 27. května 2014

Spojovačky









Vím, že Jeníček drží špatně tužku, ale (zatím) ho to nejde odnaučit...



Jsem ráda, že pracuje, soustředí se a neodmlouvá....










10 komentářů:

  1. Pomodlila jsem se za Elišku a teď můžu pochválit Jeníčka, jak pěkně pracuje. Čísla má rád, tak ho tyto spojovačky určitě baví, sama bych si klidně pár obrázků pospojovala. A tužku drží tak, jak mu to vyhovuje. Neřešila bych to. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jenda je šikulka :-)

    http://yoshikuni-pise.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. S úchopem tužky by možná pomohly trojhranné fixy.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Je to úplně mimo a doufám, že mě za tenhle dotaz nikdo neukamenuje.
    Asi před měsícem jsem se poprvé v životě setkala se slovním spojením ,,To je systém z roku pojď na mě z boku" a nebo ,,To je systém z roku nebreč". Docela by mě zajímalo, jak třeba taková spojení chápou Vaši autisté :) Jeníček se s tím nejspíš ještě nesetkal, ale třeba Eliška.. Jak na to reaguje? :)) Vnímání světa a řeči z pohledu autistů mě nikdy nepřestane fascinovat :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani já ještě neslyšela. Myslím, že Elišce to přijde trapné...zeptám se...

      Vymazat
  5. Ať drží tužku, jak chce, hlavně, že se mu to daří:-D
    Tady posílám jeden odkaz, ohledně minulého příspěvku. Možná, že by to bylo snadněji dostupné, než Praha??? Nebo by mohli něco poradit?!
    http://www.modredvere.cz/cz/psychologicka-pomoc

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto úkoly jsem jako malá milovala! Spojovačky - to bylo moje :-). Jinak, už nějakou dobu sleduji Váš blog a vidím, že Jenda dělá ohromné pokroky. Jste skvělá! Moc se mi líbí, jak s dětmi pracujete a nevzdáváte to s nimi, přestože to musí být fyzicky i psychicky velmi náročné.

    OdpovědětVymazat
  7. Jenda je statečný kluk. Mel jsi skvělá matka, která se svému dítěti věnuje jako ne každá. Moc tě za to obdivuji a držím vám všem palečky.

    OdpovědětVymazat
  8. :) len tak ďalej, skvelá práca.... šikovný každý jeden deň :)

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou tu tužka zas tak špatně nedrží, ani bych si toho nevšimla, to je maličkost. A spojuje moc hezky! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...