pátek 16. května 2014

Pexeso - dopravní prostředky


Pexeso s dopravními prostředky máme půjčené z Rané péče.


Pravidlům pexesa Jeníček nerozumí, a tak "jen" hledá stejné obrázky.


Občas se něco nepovede, ale to nevadí.



Důležité je, že pracuje a já u toho na chvíli zapomenu na problémy svých dcer.






V sobotu je pochod do Prčice, Elišky oblíbená "zábava". Moc se na něj těšila, ale tentokrát si není jistá, že to zvládne a že na to má vůbec sílu, tak uvidíme...



Mějte se krásně.


14 komentářů:

  1. Snad bude Elišce brzo líp. Často na vás myslím a modlím se za vás, i když příliš nekomentuju. Držím palce vám všem, jste neobyčejně silní.
    +++Lída J.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že letos nemusí Elišku ty Prčice mrzet, protože počasí je nanicovaté a řekla bych, že kvůli tomu i hodně lidí zůstane raději doma v teple a suchu. Na Elišku myslím i na vás všechny u vás doma, též!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Elišce přeji, aby se jí udělalo líp a mohla se na pochod vydat.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mi napadá, co tvoje noha? Hezký víkend. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noha? Snažím se omezit tablety na bolesti ze dvou denně na jednu, na čtvrtý pokus se mi to snad podařilo. Děkuji za zeptání. Hezký víkend i tobě, snad máte lepší počasí než my...

      Vymazat
    2. Od dnes je tu zase sluníčko a jistě to krásné počasí za pár dní přijde i k tobě.

      Vymazat
  5. Přála bych jí, aby jí to vyšlo s tím pochodem ;-)
    Nicméně i kdyby to nevyšlo, tak věřím, že stráví den i jinak příjemně...
    Ten pochod je zítra? Ou, to počasí ale nic moc - já mám tedy déšť ráda, ale na takovéhle aktivity je lepší slunečno ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, sluníčko by bylo určitě příjemnější. Eliška na pochod nešla, ale to nevadí.

      Vymazat
    2. Doufám, že i přes špatné počasí jste měli hezký víkend.
      Já jsem se na pochod vydala, šli jsme z Benešova 44 km. Posledních 15 km na nás pršelo a na posledních pár kilometrech jsme se zablátili až po kolena. Ale byli jsme rádi, že jsme došli :-)
      Na Elišku často myslím, pozdravuj ji :-)

      Vymazat
    3. 44 km? Tak to jste dobří! Eliška se nakonec neodhodlala, říkala, že na to nemá psychicky ani fyzicky a počasí se jí taky nelíbilo, tak třeba se vydá za rok. A jsem ráda, že přežila za prvé změnu, že NEJDE a za druhé to, že nebude mít botičku, protože měla pocit, že MUSÍ jít každý rok.

      Vymazat
    4. Chápu, Eliška je dobrá, že zvládla porušení tradice, já jsem takové změny v jejím věku nesla ještě docela těžce (s věkem se to hodně zlepšilo).
      Ale pokud by šla dětskou trasu, tak by v cíli botičku stejně nedostala, organizátoři zavedli speciální cenu pro dětskou trasu (prý jakousi plaketu). Ale vzhledem k tomu, že dětská trasa měla letos 26 km a nejkratší "dospělácká" 30 km, tak to už nebyl takový rozdíl.

      Vymazat
  6. Často sa za Elišku modlím ( ani neviem ku komu ) ale velmi si prajem aby jej bolo lepšie, takisto aj Šárke. S tým pochodom, snad jej to vyjde a ak aj nie tak nevadí nieje práve najlepšie počasie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vivi, děkuju. Eliška se na pochod neodhodlala, i kvůli počasí, velké únavě ...ale to nevadí. Třeba půjde za rok..a když ne, svět se nezboří.

      Vymazat
  7. Hlavne nech je Eliška v poriadku a plná síl... moc jej to želám a posielam vám obom dievčatá veľké objatie :) a Jeníčkovi pusu :*, je to zlatý chlapec :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...