neděle 11. května 2014

Co patří k sobě?















10 komentářů:

  1. Páni vy už jste i stihli dnes trénovat, nebo tu dáváš fotografie zpětněběžně? :))))) "Moje" paní Vlastička už dnes vyplnila dva úkoly, ale byla to fuška! :))) Zdravím mou drahou přítelkyni Amelii♥, které si hrozně vážím!, z pěkného pracovního víkendu :))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Gil, úkol dělal Jeníček včera večer, články vkládám většinou v noci. A fuška to je pokaždé taky, takže chápu:-) Děkuju za milý komentář.

      Vymazat
  2. Vypadá to hezky, ta hra. Šikovný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Prekvapuje ma, koľko rôznych hier a úloh niekto povymýšľal.. :-) šikovní ste, ako vždy. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že Jeníček je v pořádku a jsem moc ráda. Četla jsem, jak moc plakal a bylo mi líto i Tebe, Já vím, nemáš to vůbec jednoduché, Ty snad půjdeš jednou rovnou do nebe. Jsi neskutečné zlatíčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, úkoly dělal včera. Dnes ne, v noci pomalu oka nezamhouřil, tak to dospával teď odpoledne. Určitě není ve své kůži, uvidíme, jaká bude noc.

      Vymazat
  5. teda Jeníček je šikovný :)

    Taková hra by se hodila i u nás :))

    OdpovědětVymazat
  6. podle úsměvu je vidět, že Jeníčka hra bavila a to je dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi ste šikovní a Jeníček obvzlášť ako mu to pekne ide... :) Páčia sa mi tieto kreatívne hry, hneď by som si s vami zahrala.... :) krásnu nedeľu ti prajem Amélka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pozdravujem Vás a prajem vela vela šťastia a Jeníčkovi to sluší. Ste zohratá dvojka:_)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...