pondělí 5. května 2014

Dopravní prostředky - kam patří


Dopravní prostředky Jeníčka bavily.




Auto jezdí po silnici...



...vlak po kolejích...


Loď pluje po vodě...

5 komentářů:

  1. Jasné, že ho to bavilo, veď je to správny chalan. :-) Šikovný je, treba uznať. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak byl alespon v klidu

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli by holky ocenily balíček nějakého pěkného oblečení, ze kterého jsem já už vyrostla? Jsou to kvalitní značkové věci (H&M apod.) nošené jednu sezónu, neseprané, bez žmolků. Velikosti jsou různé, nevím, jak jsou Elinka s Šárkou vysoké :) Vše by bylo samozřejmě zdarma, balíček bych poslala nebo osobně předala při nejbližší cestě kolem Prahy. Alice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezký večer. Holky by byly určitě nadšené. Můžete mi prosím napsat mail? jenicek76zavinaccentrum.cz děkuju

      Vymazat
  4. Amélie, mňa tieto hry bavia rovnako ako Jeníčka. :) Rada sa na ne cez blog pozerám a hádam spolu s ním... :) Teraz som tu dlhšie nebola, nedalo sa mi, tak si ich postupne popozerám.... je šikovný!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...