neděle 5. února 2012

Usínání s kalkulačkou


Je mi mizerně....



Fyzicky....


Psychicky....

Ale psychicky mnohem hůř....
Ještě že už se víkend blíží ke svému konci....


Nechci psát.
Nemám sílu psát.


Jen jsem vám chtěla ukázat, jak má Jeníček ozdobenou postýlku....


...má tam zavěšené dudlíčky...


....a rukou je rozehrává jako zvonkohru... :-)
Pak se dívá, jak se hýbou....


Má problémy s usínáním....


Kapky ani léky na spaní nezabraly...


....a tak si někdy hraje ještě v půl druhé "ráno"....



....prohlíží si čísla na "travičkovém a sluníčkovém" krejčovském metru....


...počítá čísla....



...nebo mačká čísla na kalkulačce....


A s blížící se druhou hodinou konečně usíná....


Nechce mi prozradit fintu, jak i po necelých 6 hodinách spánku funguje....

43 komentářů:

  1. Marci ♥♥♥♥ myslím na tebe a rozumím ti...taky od určité doby nemám ráda víkendy a to na tom proti tobě jsem asi skvěle...holka drž se ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, holka zlatá! Víkend je pro tebe černá můra, viď. Zatím, co ostatní odpočívají a nabírají síly, ty...Ty fotky Jeníčka jsou úžasné, kdyby u toho nebyla ta časová osa...
    Přeju klidný večer a hodně sil, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, máš pravdu, víkendy by kvůli mně měli na chvíli zrušit. :-P

      Vymazat
  3. Má dobrou sbírku dudlíků a měli byste je schovávat, jednou budou mít ceno. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neni to reakce na změnu léků? Nebo počasí?Nebo chřipka?
    Myslím na Tebe a přeji, aby pondělí začalo, nejlépe v růžové barvě:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko Jeníkova postýlka je opravdu krásně vyzdobená a fotky jsou moc milé, v té jeho postýlce má takový malý svět s tím co má rád.. i když to, že usíná tak pozdě musí být fakt nesmírně náročné.. tvůj den končí opravdu pozdě.. je mi líto, že se necítíš dobře přeju ti , ať je zítra líp ♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Má noční můra.. spát s kalkulačkou.. a čísly! Narozdíl od Jendy nemám ráda matematiku!

    OdpovědětVymazat
  7. To je ale matematik :-) Postýlku má hezky vyzdobenou, a vypadá, že je tam velice spokojený, nezlobí a "čísluje si". Už je neděle večer, zítra bude lépe!

    OdpovědětVymazat
  8. Ameli, je mi líto..ta tvoje noční směna, tak velká únava dokáže potrápit psychiku sama o sobě. Tak pryč s tím..ať je lépe! Jinak Jeník vypadá moc spokojeně. Je to úžasný, že mu dokážeš pomoci vytvořit místo, kde se cítí být doma!

    OdpovědětVymazat
  9. Ani ja poslednu dobu nemozem spat, takze ho chapem. Ked to nejde, tak to nejde.
    Ja pocuvam hudbu.. hudba je uzasna carodejka :). Postielku ma pekne vyzdobenu, ma rad cisla asi ho bavia? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nepochopila som hneď ako vložiť komentár... asi takto...

    Milá Amélia, ďakujem za Tvoju návštevu - komentáre ku článkom povolené nemám, kto sa chce vyjadriť, píše do NK. Teší ma, že vtipy Ťa poavili - určite pridám časom ďalšie! Zdravím a prajem pohodové dni! Viera

    OdpovědětVymazat
  11. Už je pondělí ráno, měj ho co nejhezčí! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Marci víkend je za náma,tak bude chvíli klid.Fotky jsou uklidňující,postýlku má super vyzdobenou.Nezávidím dlouhý den a krátkou noc.Snad se vše jednou urovná jak s Jeníčkem,tak ty víkendy s tátou,i tvá bolest nožky..Moc ti to přeju,kdybych uměla čarovat mávnu kouzelným proutkem.Škoda,že vše nejde řešit radikálně,ale chce to čas a trpělivost i ta občas dochází.

    OdpovědětVymazat
  13. Jak asi zvládne přechod z postýlky na postel? Jednou mu bude malá.
    Jinak moc přeji, aby toho ponocování Jeníkova i Tvého bylo míň a míň. Spánek je hojivý a Ty potřebuješ zahojit tělo i duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvládneme všechno, Mutile. Možná si pár dní pořve a možná naopak překvapí a zvládne to v pohodě. Ví Bůh.

      Vymazat
  14. Znám dospělou slečnu s NFA, která některé noci nespí vůbec, potácí se po bytě a její mamča ji musí hlídat krok za krokem, aby si holka nic neudělala...pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  15. koukám, že nespavostí nás trpělo víc. Jen ten arzenál dudlíků nad postelí mi schází

    OdpovědětVymazat
  16. Amelko,Jeník zřejmě patří k lidem,kteří mají paradoxní reakce na léky.Takové lidi např.naopak uklidňuje černá káva.-Před časem jsem ostatně četla,že v Jižní Americe není tolik problémů s hyperaktivitou dětí,snad protože jim dávají černou kávu.(Vyzkoušíš-li to,je už na Tobě.)Myslím na Tebe - vím,co je hyperaktivní dítě a z minulosti znám i strach z víkendů...Hodně síly!!! Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, má paradoxní reakci na léky. Černou kávu? Nooooo, nevím..a on by ji stejně nevypil...

      Vymazat
  17. Co nechodím do práce, taky nemám víkendy moc ráda, mám víc práce a v televizi nejsou mé oblíbené pořady. Vím ale, že toto je prkotina a že tebe trápí něco úplně jiného. :-( Jeníček má v postýlce moc útulno a i když nespí, zdá se, že je klidný a docela v pohodě. Pro tebe to musí být ovšem moc náročné, nechápu kdy odpočíváš a nabíráš sílu do dalšího dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víc práce mám taky, ale zprávy už jsem neviděla půl roku.

      Vymazat
    2. co se týče těch zpráv, ono Marci není o co stát.
      Co se týká nespaní Jeníčka, neumím poradit. Peta spal jako malý velice dobře. S usínáním neměl problémy. To spíš dnes si občas obrací den a noc, ale dá si říc, aby nás nerušil.

      Tuhle mě dojal. Povídali jsme si o ledačems a on najednou se slzami v očích řekl : "Já vím, že až mami umřeš, skončím v ústavu ".
      Ubezpečila jsem ho, že umírat ještě zdaleka nehodlám. A s tím jeho osamostatněním se popereme. Nejsou jen ústavy, existují i penziony, kde by měl vlastní pokoj.
      Uvařili by mu, vyprali a uklidili.
      Někdy je ta jeho vysoká inteligence spíše na škodu. Mohl by žít v blahé nevědomosti.
      Takhle si uvědomuje, že jeho život není standardní.
      Míša

      Vymazat
  18. Já ani nemluvím. O to víc Ti rozumím, Marcelko. ♥ Fyzicky i psychicky je mi víc než mizerně.
    Ale k Jeníčkovi. Jen nevím, jak se zeptat, aby to nevyznělo hloupě. *stydlín* Nemáš strach, že když usne, že se do těch krejčovských metrů může třeba zašmodrchat, nedej Bože se přiškrtit? Ptám se naprosto vážně ...a asi naprosto blbě, já vím. Ale napadlo mě to už kolikrát. Jsou předměty, které noc co noc uklízím. Neusnula bych, kdyby byly venku.
    Asi to neumím napsat...
    Pěkný den, Prdelko. Myslím na Tebe. ♥ Na vás! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboooj, nebezpečné věci schovávám. S metry nespí, jen si s nimi hraje před usnutím. :-) Při usínání drží v ruce dudlíky, jen v rohu postýlky má kalkulačky.

      Vymazat
  19. Tedy já kdybych nespala sedm až osm hodin, tak bych nefungovala. Nechápu, jak to všechno zvládáš.

    OdpovědětVymazat
  20. Já tedy také Jeníčka obdivuji, jak málo mu stačí spánku! A co nadělá těch pohybů za den! Úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeho aktivitu taky obdivuju. Já jsem unavená, jen se na něj dívám. :-)

      Vymazat
  21. Ameli, mankote, pri prohlizeni Tveho blogu se me dycky svira srdce...Moc rada bych, aby jsi tu tihu mela kam rozlozit, holka zlata...Tak me napada, zkousela jsi pro maleho nejakou homeopatickou lecbu? Zkusila bych se Ti optat zname homeopatky...Objimam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, jestli měl homeopatika. Možná ten první sirup na spaní, nevím. Problém je, že on nic neznámého nesní, nevypije, cucat to nebude...

      Vymazat
  22. Amelko, holka zlata. Posilam ti velike objeti a pytel sily. Neboj, ono to k tobe doleti, musi!!! Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  23. To je mi vážně moc líto. Co se týče mě, nerada ponocuji, to raději obětuji krásné dny na učení, jen, abych se vyspala a neučila se v noci. A vy usínáte takhle pozdě, nedivím se Ti, že jsi tak vyčerpaná a mrzí mě to. Jinak ale doufám, že Tě síly stále úplně neopouštějí a držím Ti palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mniško, néé, síly mne neopouštějí... Vždycky se řítím dolů, chvíli si smutním, chvíli si pobrečím, ale zase naberu sil a jdu dál....

      Vymazat
  24. vpadá to idylocky, ale musí to být pro tebe šichta..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...