úterý 8. listopadu 2011

Hurá. Já řídím!

 Včera to byly přesně 3 měsíce....

 ...kdy začaly moje peripetie s horečkami, s trombózou a s neuropatiemi....


 Po 14 dnech strávených v nemocnici jsem se pomalu učila chodit....


 Nejdřív za pomocí dvou francouzských holí....

 ...potom jen s jednou....


 ...a nedávno jsem začala chodit pomalu bez holí....


 Včera jsem si řekla, že je takové hezké 3měsíční výročí a že zkusím JET AUTEM....

 ...tedy řídit....

 Nevěřila jsem, že se to povede, ale říkala jsem si, že za zkoušku NIC nedám...


 A povedlo se...
Měla jsem RADOST jako malé dítě. Takovou radost jsem neměla ani v 19 letech, kdy jsem si řidičák dělala....


 Konečně jsem zase nezávislá...
Konečně si mohu dojet nakoupit nebo ke kamarádce...
Konečně zvládnu dojet k doktorovi na odběry.
Už nemusím prosit manžela kamarádky, aby mě tam odvezl...


 Včera to byl takový přelom v mé nemoci.


 Za Jeníčkem odpoledne přijel na 2 hodiny asistent a hráli si doma, Jenda totiž odmítá chodit ven.
A já jsem si mezitím vyjela na malý "výlet"....
Ujela jsem 5 km TAM a 5 km zpátky.
Udělala jsem spoustu fotek a načerpala jsem sílu v lese.


 Musela jsem si pak přidat jednu tabletku na bolesti, takže jsem byla zase na 11, ale za ten krásný povznášející pocit to stálo.
Konečně se zase dostanu občas mezi lidi.


 Díky Bohu.

35 komentářů:

  1. Skvělé!!!! To je dobrá zpráva, přeji Ti více takových radostí:)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná novinka, hned si na to jdu připít zeleným čajem, "na zdraví Amélie". Takové vyvětrání, určitě vyčistilo tmavé kouty v duši. Moc se mi líbí fotografie, jsou nádherně vypovídající o té radosti, kterou Vám, výlet způsobil.
    Jen tak dále!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super! 5 kiláků není moc, ale pro tebe je každá chvíle, která je jen tvoje, asi docela vzácná. Bohu díky a ať se to už jen zlepšuje!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! To je dobrá zpráva!!! Gabro

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluju!!! k tam významnému mezníku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, krásné fotky a ještě krásnější zpráva. :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  7. To ti přeji, upřímně! Člověk občas potřebuje být sám, to moc dobře chápu. Přeji úplné uzdravení. S tvým přístupem o tebe nemám strach ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je ale prima zpráva! Tak snad se to bude teď už jen a jen zlepšovat.Nějak nestíhám komentovat,ale poctivě čtu a hlavně prohlížím krásné fotky.A těším se na další, z dalšího a třeba i delšího výletu.

    OdpovědětVymazat
  9. Blahopřeji. Už můžeš za jízdy fotit od volantu jako já. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je pozitivní zpráva dneška. Jen tak dál. A ty nádherné fotky....

    OdpovědětVymazat
  11. Supéééér, příště to bude i bez přidání prášků :-)))
    Fotky nádherné :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Najprv k fotečkám moja, nááádherná nááádherná tá, čo sú na nej stromy a cez tú medzeru svieti slniečko. To je parádny záber!
    Gragulujem, že môžeš opäť chodiť a dokonca jazdiť. Hoci ja nemám vodičák ani nechcem, ja radšej po vlastných :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Amelko to je paráda a za tu jednu tabletku to fakt stálo :o)

    OdpovědětVymazat
  14. Luďko, bez auta je to na malém městě složité. Jenda nechodí pěšky, vozí se na kočáře a skoro všechny doktory máme jinde... Jenda do autobusu a do vlaku nechce, takže auto je nezbytnost. Školku a APLU máme 20 a 35 km daleko. A navíc do obchodu daleko.
    A díky za pochvalu, od Tebe to je čest. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. No tak to je skvělé! :)
    Sama vidím, jak naší mamku trápí, že je kvůli autu tak závsilá na taťkovi, sama řidičák nemá, takže když potřebuje na nějaký větší nákup nebo jet někam dál, kam mají mhd autobusy špatný spoj, musí ho prosit, jestli by ji tam nedovezl. Mne by tohle hrozně štvalo, naštěstí já řidičák mám, takže si dojedu sama tam, kam potřebuji :) Chápu tedy, jakou jsi musela mít radost, že už jsi byla schopná řídit:)
    Fotečky pěkné, krásná příroda.

    OdpovědětVymazat
  16. Přeji,ať už je jenom líp a líp.Fotky jsou nádherný,opravdu božíííííí!!!!Přeji hodně zdraví a sil.

    OdpovědětVymazat
  17. Amélie, to je ale skvělá zpráva! Snad už bude jen líp. Z tvého příspěvku na mě padla až hrůza, jak to muselo být v té nemoci děsný, to jsou maličkosti, který si člověk ve zdraví ani neuvědomí a neocení. Přeji, ať už je jen líp. Mě na to, aby mi bylo "úzko", stačily čtyři týdny šestinedělí, za který jsem si "odtrpěla" zánět prsu, virozu s čtyřicítkama horečkama a zánět dělohy a měla jsem toho plný zuby, přitom šlo "jen" o čtyři týdny, ty se trápíš už měsíce...přeju, ať už to máš vybraný a vše jde k lepšímu a vrátíš se zas do normálního provozu co nejdřív:-). Ono to přání hlavně zdraví není jen prázdná fráze, ale veliká pravda...

    OdpovědětVymazat
  18. Jejda, Péťo, Ty sis teda užila...přeju Ti ať už jen a jen líp.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc Vám tuto nezávislost přeji a taky aby bylo zase o trošku líp.Držte se.

    OdpovědětVymazat
  20. ZA všechny komentáře MOOC děkuji, ale není v mých silách odpovídat každému zvlášť. Věřím, že mě pochopíte.:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Marci, to je super, teď už budeš mobilní i s Jeníkem. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Mám z tvého článku radost. Konečně nebudeš odkázána na pomoc druhých, i když věřím, že ti rádi pomůžou. Už nedávno jsem tě chválila za cestu "po svých" a ted' další pokrok.
    Drž se :-D

    OdpovědětVymazat
  23. blahopreji ke zvladnuti dalsi mety :-) Snad ta zlepsujici tendence bude porad pokracovat :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkný..ale ta krvácející Kristova hlava je depresivní. To odhodlání jsi našla sama v sobě, děkuj sobě, ne Tyvíškomu :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Přeju ti z celého srdce, že se tvá nemoc takhle zlepšila a věřím, že se to bude zlepšovat dál a rychleji. Držím palečky.

    OdpovědětVymazat
  26. Amélko,
    tak to mám upřímnou radost s tebou ! :-)
    Je krásné být trošku nezávislá , alespoň v řízení ;-)
    Já se také musela několik dlouhých roků prosit o odvoz 100km domů k rodičům a to bylo slz a pak jsme si jednoho dne řekla dost , řidičák zvládnu .
    Měla jsem z něj veliké obavy / táta se mi zabil v autě , když mě bylo 7 roků/ a ZVLÁDLA.
    A teď jsem ráda , že si dojedu kam potřebuji, i když už mám i ochotného řidiče :-)
    Moc děkuji za tvé komentáře u mě na blogu, jsem moc ráda, že se ke mně ráda vracíš !
    Kdybych ti mohla něčím tobě , Jeníkovi nebo i holkám, mamince udělat radost , dej vědět , ráda ti jí udělám !
    Opatruj se !
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  27. Krůček po krůčku.....ono to půjde! Hodně štěstí, Amélko, ať se ti nadále daří! ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  28. Všem vám děkuji za krásná slova. I já jsem měla radost. A jakou. Bylo to jen pár km vykoupených bolestmi, ale zase je to změna k lepšímu. Vždyť Jenda už nebyl 5 měsíců ve školce, v APLE, nežijeme "normální" život, ale jsme zavření stále doma. Až se odhodlám jezdit dál, tak nastane perný čas - jak Jendu zpátky naučit chodit mezi lidi. To si zatím neumím představit. Odmítá už i procházky.

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to je skvělá zpráva. Raduji se spolu s tebou. Můžeš si hned připadat soběstačnější a svobodnější. :-) Prášků na bolesti bereš ještě opravdu moc, ale snad se časem a postupně, bude lepšit i to. ;-)

    OdpovědětVymazat
  30. báječné, mám velkou radost ... eva

    OdpovědětVymazat
  31. Nádherné, Marcelko. Nejen Tvé pocity... i fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko a neříkej mi, že není něco mezi nebem a zemí. TUHLE TRASU jsem zrovna dnes projela s Eliškou a vyprávěla jsem jí, JAK zhruba před rokem jsem poprvé po 3 měsících sedla zase za volant. V duchu jsem pátrala, které to bylo datum a TY jsi mi dala komentář zrovna k tomuto článku. Po roce jedu stejnou trasu a fotím podobné fotky:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...