sobota 19. května 2012

Pochod Praha - Prčice


Holky šly dnes na pochod Praha - Prčice. Společnost jim dělal můj brácha.
Včera večer jsme ho chudáka přemlouvali, aby šel s nimi.


Ušli asi 23 kilometrů a potom jeli vlakem "domů".
.

Vlak přijel do obce vzdálené cca 4 km.
Loni se ještě Jeníček bál na vlakové nádraží. Málokdy chtěl jet se mnou, když  jsem jezdívala pro manžela k vlaku.
Tentokrát se odhodlal, jen si zacpával uši.




Říkal, že nechce slyšet "ten zvuk"...


Měl radost, když holky vylezly z podchodu...


A já jsem měla radost ještě větší.


Dostala jsem od Elišky krásné perníkové srdíčko s nápisem:
"Miluji Tě, čumáčku." :-)


V cíli dostaly holky sušenku a zelenou plastovou botičku.




Každý rok je jiná barva boty.




Eliška už má (asi) deset botiček.
Zpočátku jako malá holka chodila asi šest kilometrů.


A já jsem dnes překvapila sama sebe. Po čtyřech letech jsem řídila manželovo auto - Citroen Berlingo.


Bála jsem se (jet velkým autem) a jezdila jsem vždy jen svojí Fabií.
Když mi Eliška zavolala, abych pro ně přijela na nádraží, zjistila jsem, že nemohu vyjet svým autem z garáže. Manželovo auto mi stálo v cestě.
Řekla jsem si, že to přece dokážu. Auto jako auto.
Přece je nenechám jít další čtyři kilometry pěšky.

Sedla jsem do auta, vycouvala jsem z garáže a přemýšlela jsem, zda mám jet svým autem, když mám teď cestu volnou.
Ale pak jsem si řekla, že když jsem zvládla vycouvat a zaparkovat před bránou, tak zvládnu i dojet Berlingem do vedlejší obce na vlaku.
Jendovi jsem vysvětlila, že tentokrát pojedeme žlutým autem a on neprotestoval.


Od Šárinky jsem dostala menší srdíčko s nápisem "Mamince"....
Mám já to úžasné dcery.


Pochodníci si doma pochutnali na čerstvě upečené mámovce (jak jí holky hezky říkají)....





I čuník musel ochutnat "mámovku", ten přece nesmí nikde chybět....



A tak máme za sebou vcelku příjemný sobotní den...
Doufám, že i vám se dnešní den vydařil.

20 komentářů:

  1. Eli má už hezkou sbírku botiček. Je to od holek hezké že myslely na tebe. :)
    Tak mi napadá, už nejezdíš pro manžela k nádraží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, už ne. Veze se ráno na nádraží k vlaku sám a zase večer od vlaku sám přijede.

      Vymazat
  2. To teda holkám gratuluju! Kdy jsem ušel 23 km, to už si fakt nevzpomínám. Před pár lety jsme s Markétou ještě chodívali do kempu v Libři pěšky z okraje Prahy a to je asi 13 kiláčků.
    Citronek se řídí líip, než Fabie, ne? Je tam rozhodně víc místa.
    Jinak můj den nic moc. Prohrál jsem sázku na naše hokejisty. Ale udělal jsem si radůstku prográmkem do iPhonu za 1,59 Eur.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky jsou borci, 23 km, to je bomba, užily si pěkný den. A Jenda udělal taky pokrok,zvládlna nádraží a i jiným autem...Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsme dnes byli na pochodu,ale ušli jsme "jen" 15 km.A teď přemýšlím,že se jen svalím do postele :-)) Holky jsou zdatné chodkyně a pozorné dcerky, srdíčka jsou krásná.
    A Jeník taky dobrý, zvládl vlaky,jiné auto.., zdá se,že máte zase jednou pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu, no holky sou teda BORKY a jeste k temu taaak hooodne za ta srdcata...No a Ty si pasak nejen za to Berlingo o:-) Take ho doma mame (zlate) a ja se pochlapila cca pred mesicem, kdy jsem sama dojela pro muze do lazni a zpet o:-) cca 300 km o.-)
    Papa a krasny zbytek vikendu....

    OdpovědětVymazat
  6. Á, takže letos je botička zelená, už nemusím čekat do zítřka, až se s tou svou pochlubí náš synek, který taky ráno vyrazil do Prčic. :-)) Dostala jsi moc hezké perníčky, holky mají svojí maminku rády a aby taky neměly, takovou by široko daleko nenašly. Hezký zbytek večera, vám všem! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kterou trasu syn chodí? Krásný večer i Tobě, Jaruško.

      Vymazat
  7. Tak vidíš, i přes to, že si vyčítáš, že se nemůžeš holkám věnovat, jak bys chtěla, ony to chápou a umí ti to dát najevo. Jsou hodné. Ať máte i neděli nějak hezkou.

    OdpovědětVymazat
  8. ty srdíčka jsou krásný !! Já jsem nedávno dostala "Za zlobení" :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ah, taky bych šla někam na výlet, ale místo toho sedím zarovnaná učením na státnice. Ale táta dneska postavil trampolínu kterou jsem loni dostala (k 21.) narozeninám:D A skáče na ní celá rodina. Takže si taky moc nestěžuju, akorát to učení mě nebaví...Jinak srdíčka jsou moc pěkná, a vypadá to,že ti už Eliška odpustila ten pátek?

    OdpovědětVymazat
  10. Berlingo přece není zase o tolik větší??? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, Ty jseš čumáček? :) To já taky, taky jsem takhle občas osloven. :)
    To vypadá, že sobota byla všeobecně úspěšná. Holky se prošly, Ty sis zvedla sebevědomí řízením jiného auta, Jenda se podíval na nádraží a ještě ta krásná srdcata. Opravdu povedený den. A tak to ma byť. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mí kamarádi taky letos šli- nějakou delší trasu 32km. Podle fotek vám na sobotu vyšlo pěkné počasí. Já jsem ještě pochod Praha-Prčice nešla, 32km je na mě moc. Líbí se mi ta odměna v podobě botičky. Tak třeba příští rok..

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to máš moc hodné holky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní fotky. Já pořád nějak nevěděla o co šlo na tom pochodu, protože jsem to četla už na více blogách. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  15. No to je krása! Když byl můj ml. bráška malý, tak miloval mašinky - jak jim říkal. A tak s taťkou každou sobotu a neděli chodili na vlakové nádraží - pořád ho máme udržované jako za starých časů. A vydrželi tam spolu i několik hodin. Jednou šli ráno a byli tam až do oběda, pak šli po obědě, protože ráno jel taťka na kurty zahrát si tenis. Bráška se vždy strašně moc těšil na víkendy! :-)
    Potom taťka po svém bratrovi dovezl bráškovi takovou tu zmenšeninu vláčku i s kolejnicemi, nádražím, tunelem - no víš co myslím, že jo? ;-) A bráška si s tím vyhrál celý den! Nám to sice zastavělo pokoj, ale nikomu to nevadilo. :-)

    Máš to ale hodné dcerky, takhle na tebe myslí a ty někdy pochybuješ! Už ne, že ne? ;-) Však ti Eliška se Šárkou dali srdíčka na dlani. ;-) Tak už nechci nikdy v textech číst, že "Snad, doufám, možná, přála bych si . . . co se lásky k tobě od dětí týká!" Však jsem ti to psala, že je tě mají všichni rádi. :-) I já! :-)
    Moje maminka nám také upekla bábovku a ta tedy je! Na jazyku se rozplývá. :-) A líbí se mi ten název MÁMOVKA! Krása. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. mamka taky pravidelně chodí..leros nebyla, má natažen ou šlachu. Je to hezké, že ti holky něco nosí!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...