pátek 13. února 2015

Kniha plná aktivit


Od jedné milé maminky mi byla půjčená Kniha plná aktivit.


Jeníček se zpočátku vztekal a válel se po zemi.
Pořád dokola opakoval, že je to moc těžké...


Tenhle "patent" totiž ještě neviděl...


...zpočátku mu to vůbec nešlo....



...ale po pár pokusech, kdy mu to "uletělo", jsme přišli na ten správný fígl.




..a nakonec to zvládl sám.




Úžasný nápad!
Nejen, že Jeníček hledá stejné obrázky, ale cvičí si u toho i jemnou motoriku.





Když přišla do obýváku Eliška, tak si to chtěla vyzkoušet také a moc ji to bavilo.




Za půjčení knihy MOC DĚKUJEME a těšíme se na další úkoly.


Pokud byste měli o knihu zájem, tak kontakt je ZDE:
https://www.facebook.com/knihaplnaaktivit

5 komentářů:

  1. Dobrý den paní Amelie,
    mám velikou radost, že se vašim dětem Kniha plná aktivit líbí. Musím teda říct, že jste začali asi od nejsložitějšího úkolu. Jsem ráda, že se Jeníčkovi povedl splnit a nevzdal to! Mám velikou radost z vašeho příspěvku.
    Každopádně, aby nedošlo k nedorozumění, soubor si samozřejmě ponechte, případně ho pošlete dál ,o)
    Mějte se moc hezky a díky Michaela Fürstová a Lea Rathouská

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu si knihu můžeme "nechat"? Tak to mooc děkuju. Po absolvování úkolů ji dáme "Jeníčkovi" do Praktické školy, ať pomáhá i dalším dětem. Tisíceré díky!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  2. Napadlo mne to samé - Jeník plní úkol s obrázky a ještě si procvičuje prsty a manipulaci se zapínáním. Je prima, že vydržel, i když mu to zpočátku nešlo. To by dříve asi nebylo. Držím palce a přeji jakoukoli malou radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedivím se Elišce, že si úkoly taky vyzkoušela. Já mám totiž stejnou touhu u všeho, co Jeníček dělá, protože ty jeho úkoly jsou vždycky ve formě hry a zábavy a většinou jsou to věci, které vidím poprvé v životě.
    Přeji hezký víkend, u vás doma!

    OdpovědětVymazat
  4. Další dobrý úkol, kde se procvičují dvě věci najednou. A má Jeník pravdu, je to těžký patent! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...