čtvrtek 5. února 2015

Kulíšku, nezlob se...


Asi "padesátý" pokus naučit Jeníčka "Člověče, nezlob se..."


...a dá se říct, že teprve nyní, v 8 letech, částečně pochopil, co po něm chci.


Zatím nejedeme přesně podle oficiálních pravidel, protože jsou na Jeníčka moc složitá, ale pomalu a postupně přidáváme "něco nového"....


Nenasazujeme na šestku, ale začínáme ihned... Nějaké čekání na šestku (zatím)  nehrozí.


Jeníček má ještě pořád tendenci mi krást figurky, nebo je alespoň shazovat do "ležící" polohy....


...tudíž moje figurky víc leží než stojí....


Ale důležité je, že HRAJE a že se učí něčemu novému. Ještě nedávno tuto hru úplně odmítal.
A věřím, že i tohle "nežádoucí chování" postupně odbouráme.










Nakonec se Jeníčkovi povedlo obejít celé kolo a dát si své dvě figurky do domečku...





...a dokonce dovolil i jedné mé figurce, aby se do domečku schovala:-P




11 komentářů:

  1. Můj 4-letý vnuk Samík dostal podobnou hru od Ježíška. Jen je s krtečkem a kostce jsou obrázky. Tuhle jsme jí spolu hráli a překvapil mě, jak mu to šlo. Vydržel, až měl všechny 4 figurky v domečku.

    Jeníček je čím dál tím šikovnější a trpělivější. Řekla bych, že mu hodně prospěla i školní docházka. Nebo se mýlím ?

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Nedivím se, že Člověče Jeníčka irituje... Já když vidím, jak KAŽDÝ má šestku, jen já ne, jak mě zas někdo před cílem vyhodí - to jsou nervy! Já také ztrácím nadhled (na vteřiny) a to je mi přes padesát. No jo, ale je fakt, prošli jsme si tou hrou všichni za celý život v mnoha podobách, takže trénink je potřebný. Ono to půjde. Smekám před Vaší trpělivostí. Liba

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé!:) Držím palce v odbourávání "nežádoucího chování":)

    OdpovědětVymazat
  4. Prima, další úspěch.
    Bude líp!

    OdpovědětVymazat
  5. Šikovný :-) Aby taky nehrál, ta hra se zdá (graficky) být opravdu povedená :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě pro tyto chvíle stojí za to bojovat. :) Musí to pro Tebe být kouzelné, když i po několika leté dřině vidíš výsledek..
    Amy, mnohdy když koukám na vaše fotky, je mi do pláče..
    Jeníček je tak šikovný.. Udělala jsi s ním ohromný kus práce a stále děláš.

    OdpovědětVymazat
  7. Mělo by ho to bavit, protože jsou tam čísla. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Člověče nezlob se, jsme jako děti hrály moc rádi, ale pamatuji se, jak se bráška vztekal až tak, že i brečel. Kulíšku nezlob se je dobrá inovace, ten kulíšek je takový milejší pro uši. A Jeníček je šikula a teď, když už ví jak na to, ho to bude určitě bavit čím dál tím víc. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. To je úžasné!!! A dokonce i tvé figurky směly do domečku, to je opravdu pokrok. Mari

    OdpovědětVymazat
  10. Jeníček je šikulka!! Ta hra vypadá moc lákavě, líp než klasika člověče...

    OdpovědětVymazat
  11. časem jej třeba budou bavit i šachy...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...