neděle 22. února 2015

Omalovánka


Nedávno jsem se dívala do historie, jak se vyvíjelo Jeníčkovo malování.
Začátky byly asi před 2-3 lety na iPadu.


Pokračovali jsme mandalami  v rámci "úkolů u stolečku" - za sladkou odměnu.


Před rokem zvládl Jeníček svoji první omalovánku.


A protože jsem už neměla ty kulaté mandaly, na které byl Jenda zvyklý, tak malovat nechtěl.


Až nedávno se mi povedlo ho nalákat na vymalování jedné omalovánky v rámci hry na školu s oslíkem....


Byl to boj, ale nakonec ji dokončil.


Zkusila jsem ho lákat na různé motivy omalovánek - s Krtkem, s autíčky, s ovocem, se Šmoulama, ale Jeníček protestuje dál...
Pořídila jsem mu i sadu omalovánek a pastelek k babičce - jiné prostředí = jiné rituály, ale ani tam malovat nechce, tak tomu zase necháme čas. Vím, že nic nemám lámat násilím.


U téhle omalovánky mu hodně vadily ty řádky pod obrázkem, tak jsem je musela odstřihnout. A hlavně mu vadí to, že je z druhé strany jiný obrázek, což u mandal nebylo.

Své výtvory si pak Jeníček dává na výstavu na dveře ledničky  a ukazuje je holkám i babičce.


4 komentáře:

  1. To je moc hezké :-)
    Maluje lépe, než já v jeho věku. Vždy jsem přetahovala a nebylo to nikdy pořádně domalované. A on to zvládl báječně :-)
    A kdo ví, třeba později najde oblibu v omalovánkách a bude vykreslovat o sto šest, že ty omalovánky ani nebudete stíhat nakupovat :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček pěkně vymalovává. mí kluci nikdy nechtěli omalovávat, Jeníček není sám. :-) Čtyřlístek jsem měla v dětství moc ráda, dnes už je skoro zapomenut.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký vývoj. Napadlo mě, jestli by nebyly lepší tzv. domalovánky. Klasické omalovánky mě taky moc nebavily, ale u tech domalovánek byl vždy kus obrázku předvybarvený, takže to nebyla tak "velká plocha". Ale nevím, jestli se to ještě dá sehnat. Přeju všem hezký večer. Bára

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...