neděle 8. února 2015

Příprava do školy


Každý den trénujeme čtení.


Jednou čte oslík, podruhé Jeníček....


Jednou dává úkoly oslík (maminka) Jeníčkovi, podruhé zase Jeníček oslíkovi (mamince).


Písmenka Jeníčka baví, jsou "stále stejná a předvídatelná".
Plete si malé "b" a "d", ale i to časem vypilujeme.


Je legrace pozorovat Jeníčka, jak si ukazuje písmenka na iPadu, v televizi, na igelitce...vlastně kdekoliv ....a zkouší slabikovat to, co je tam napsáno.




Škola Jeníčka baví a dokonce se tam těší.
A za to patří velký dík paní učitelce a asistentce...


Kéž by takových lidí bylo víc.


9 komentářů:

  1. Jeníček je veľmi šikovn!!. Úprimne si myslím že škola bude veľmi dobrý v učení v budúcnosti :) Keďže mu to ide takto krásne a keďže sa učí rád! To že to robí rád a že ho to takto zaujíma je už jeden z veľkých úspechov :) Veľmi málo detí sa učí rado, preto si myslím že v škole toho dosiahne časom dosť veľa :) Robíte krásne pokroky.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný, jak se učí :)
    Pamatuji si, jak jsem si i já pletla písmenko "d" a "b". V podstatě i někdy teď se mi stane, že zapomenu, co je co. :)
    Jeníček je velice roztomilý :) Pilnějšího chlapečka neznám :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem si pletla b a d. hlavni je, ze ho skola bavi :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak dobře, že se Jeníčkovi ve škole líbí. Ty jsi ho sqěle připravila:)

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc dobře...
    Každým dnem je vidět obrovský pokrok.
    Moc vám držím palce. Lidka

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ráda, že to Jeníčka baví, to je hned radost, že? Jen tak dál, držím palečky!

    OdpovědětVymazat
  7. Je moc fajn,že se Jeníčkovi ve škole líbí a jsi spokojena s učitelkou i asistentkou,dnes se to nějak nenosí, je vidět,že i tyto školy jsou potřebné a v menším kolektivu se mohou dětem daleko víc věnovat i naučit.Je úžasné,že se tam i těší. Lena

    OdpovědětVymazat
  8. A brejličky jsou už v pořádku a na očičkách, super :-) Eva.

    OdpovědětVymazat
  9. to mám veľkú radosť, že ho to baví. Potom je aj samotná príprava do školy hrou a nie utrpením. Len nech mu to takto ostane čo najdlhšie :) teším sa z neho a posielam mu veľkú pusu :*

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...