sobota 21. února 2015

V parku ve Vlašimi 2





Cesta TAM byla v pohodě.










Cestou zpátky už Jeníček protestoval a stěžoval si, že ho bolí nožičky, tak jsme ho "musely" nalákat na hranolky....


Ale o tom zase příště...




5 komentářů:

  1. Ve Vlašimi je hezký park a k procházce vám přálo počasí, tak si to určitě Jeníček i Eliška pěkně užili a jestli byly i hranolky, musela mít procházka u dětí opravdu úspěch. Dnes nám slunce taky svítí, ale viděla jsem předpověď na příští týden a má být dost deštivo, tak uvidíme, jestli to bude na další procházky.

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné fotky!! A jak se Eliška o Jeníčka hezky stará :-) Bylo vidět, že si to oba užívají :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky :) Snad jste si procházku užili, i když pak Jeníček protestoval... my se letos chystáme vzít na dovolenou na hory poprvé i nejmladšího bráchu, tak jsem zvědavá, jak to bude zvládat.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná procházka, krásné sluníčko, krásný den! Působí tak na všechny a všichni jsou šťastní a pohodoví. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Normálne mi je lepšie ak vidím že nás konečne zima opúšťa a svieti slniečko. Eliška a Jeník si rozumejú, je na nich krásny pohlad:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...