pondělí 23. února 2015

Jdeme pro housky


Jeníček měl chuť na kaiserky. Prosila jsem Elišku, ať do obchodu dojde sama, ale ta se bála.
Do obchodu se sama neodváží.

A tak jsme šli všichni.
Je úžasné pozorovat, jak si ti mí dva autisté vzájemně dodávají odvahu. Společně to zvládnou.


Jeníček foukal do mikrotenových sáčků a moc se mu líbilo, jak vlají ve "větru".


Kaiserky pro Jeníčka a pro Elišku.... Jeníček počítá do desíti....


Donuty a rohlíky pro Šárku....




...a bonpari jako odměna pro Jeníčka....



Chvilkama si Jeníček zacpával uši, když se mu nelíbily nějaké zvuky....


...a strašně moc se mu líbili plyšáci Angry birds. Nevěděl, zda žlutého nebo červeného ptáka, ale nakonec ukázal prstem na černého a bílého "bojovníka"....
Nadšeně ukazoval Elišce, které by chtěl.
Věděla jsem, že tady ho zklamu, protože TOLIK nálepek mít nebudeme a za plnou cenu toho plyšáka fakt nekoupím.










Ale u pokladny se našla jedna moc hodná a úžasná pokladní, která nás poslala pro plyšáčky a ještě nám řekla, že jsme si je měli vzít hned.
Žádné samolepky po nás nechtěla. To se mi stalo poprvé. Většinou nám v jiném obchodě nedají samolepku ani když nám do určité částky chybí třeba jen pět korun...


Všechno je o lidech.... a šťastný úsměv Jeníčka řekl vše.
"Mám dva bojovníky, mám dva bojovníky" ...prozpěvoval si Jeníček cestou domů....

A tímto jedné skvělé pokladní v jenom nejmenovaném supermarketu moc děkuji.
Udělala nám všem ohromnou RADOST a jednomu malému autistovi svým přístupem rozsvítila několik dalších dnů....

17 komentářů:

  1. U nás v Tescu je to samozřejmost udělat děti šťastné.Marie

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné. A já teď přeji i splněné přání Elišce, Šárce a Tobě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéva, tak takový konec příspěvku jsem vážně nečekala! Úžasné!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teší ma, že ešte existujú ludia ktorí urobia radosť človeku len tak:)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, pro Jeníčka opravdová zasloužená odměna!
    Lea

    OdpovědětVymazat
  6. Och... Jsem tak šťastná, že Jeníček získal své... dva bojovníky ;)
    Ta pokladní je fakt milá :)

    OdpovědětVymazat
  7. O tom jak dobří lidé existují. :-) To je úžasný, další nákupy půjdou zas o něco líp s bojovníky. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Super :-)) bohužel kolikrát to není tak jednoduché - vzhledem k tomu, že sama dělám na pokladně, vím, jak to se samolepkama chodí - ráno je člověk dostane spočítané, pokladna si skladuje, kolik účtů nad 200 korun bylo, a když člověk odpoledne po směně samolepky vrací, tak se přepočítávají, jestli jich zůstalo opravdu tolik, kolik mělo...a když ne, tak může být i prů-ů-ser...takže pokud je pokladní nemůže dát, tak je taky potřeba to pochopit...:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to samozřejmě chápu. O to víc mě to příjemně překvapilo:-)

      Vymazat
    2. Super ze Jenik dostal svoje dva bojovniky. :)
      Nejvic me ale pobavilo to ze moje vlastni prvni reakce byla podobna jako co pise Zrzava holka, ze to se samolepkami nebude vzdy pro pokladni tak jednoduche. Rikam si, to bude asi typicka reakce AS, hned videt vse logicky a neradovat se ze jaka byla hodna pokladni. Pak ctu komentare a vidim, ze jsem mela asi pravdu. :))

      Vymazat
    3. Asi jo:-)) Každopádně Jeníčkovi to přeju, je dobře, že měl radost!!

      Vymazat
  9. To je úžasné! Tenhle članek mi zlepšil nákadu.

    OdpovědětVymazat
  10. Jestli by chtěl Jeník ještě jednu tu "potvoru", mám tu nalepených 7 nálepek na jednoho dalšího s Clubcard, já to dětem kupovat nebudu, protože je to vůbec nezajímá, jeden z loňska červený nám leží ve skříni. Kdyby jo, napiš, pošlu posla :-) Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo super!!! Napiš mi mail na marci76zavinaccentrum.cz Moc děkuji.

      Vymazat
  11. Oba to skvěle zvládli a ta paní pokladní je fakt úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  12. Teeeda, tohle je ohromně pozitivní článek, že Jenda takhle zvládnul nákup a ještě pomáhal! To i můj brácha má větší problémy a to autista není... Neuvěřitelné, jen tak dál, nečekala bych to, ale zpříjemnilo mi to den, že i hezké věci se pořád ještě dějí... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, mám velkou radost s vámi. Jeníček dělá stále velké pokroky, jsem ráda a věřím, že brzy bude zcela v pohodě. Prošla jsem si zase tvoje články od začátku a jen mne mrzí Šárinka. No, snad i tam se to už konečně obrání k lepšímu. Myslím na tebe a držím všechny čtyři.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...