pondělí 2. února 2015

ZOO Lotto














4 komentáře:

  1. Dobrý den Amélko,
    po delší době jsem zavítala na váš blog a je super vidět zase ty pokroky :) Obzvlášť u článku s rozbitými brýlemi jsem u "promiň mami" měla bradu až na zemi, je to opravdu skvělé. Nevíte prosím něco o Zhuře (Marjamka je víla blog), vím, že jste si taky psali a její blog jsem sledovala taky. Teď jsem zjistila, že byl zrušen a docela jsem se lekla, jestli je ok, protože naposledy jsem četla o tom zhroucení (určitě víte). Tak jestli nevíte jestli je v pořádku a jak se jim daří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel o mamince Marjamky nemám zprávy, ale budu pevně doufat, že se ozve...

      Vymazat
  2. Nádherné obrázky :-)A zdá se, že ho to i baví :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Hry se zvířátky jsou fajn. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...