úterý 10. února 2015

Kolik medu do čaje?

- "Mami, KOLIK lžiček medu si mám dát do čaje?" ptá se mě Eliška.

- "Kolik chceš...." odpovídám nepřítomně, protože v tu chvíli myslím na něco jiného a zapomínám, že mám vždy říkat přesný počet...

- "Tak třeba dvacet?"
- "Raději JEDNU nebo DVĚ  čajové lžičky, to stačí..." upřesňuji informaci a v duchu se usmívám.

Mě by nenapadlo dát si do čaje dvacet lžiček medu.

9 komentářů:

  1. Tak, takýmto ludom treba odpovedať presne je to zlaté :)

    OdpovědětVymazat
  2. Huehehehe! :D :D :D
    To by spíš pak měla med zalitý kapkou čaje ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já med nemusím, takže ta představa mě trochu děsí.

      Vymazat
  3. A to ještě, že si tam nechtěla dát dvacet lžiček, že ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla ti asi dopřát sladší život:)

    OdpovědětVymazat
  5. len si chcela osladiť život :) aj láska je sladká a ako dobre chutí... :) :) zlaté dievčatko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naštěstí se Eliška zeptala, jestli třeba dvacet. Kdyby to neřekla a dala tam těch lžiček přesně tolik, to by jsi se asi divila viď? Člověk musí být neustále ve střehu.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...