pátek 13. února 2015

Jeníček poprvé na veterině


Asi měsíc jsem se chystala s Betynkou na očkování proti vzteklině, ale pořád bylo něco důležitějšího.



Tentokrát jsme měli volné odpoledne, ale neměli jsme hlídání.


Přemlouvala jsem Jeníčka, ale ten se bál a nechtěl jet.


Násilím ho nenutím, tak jsme to nechali být.


Asi po hodině a půl si to rozmyslel a řekl, že pojede.
Slíbila jsem mu, že budeme čekat v čekárně a do ordinace půjde jen Eliška s Betkou a s Lentilkou.









Jeníček se chvilku válel po zemi, chvíli tancoval a vypadal spokojeně.




Zvážili jsme Betynku, Lentilku i Jeníčka....
Zvířátka dostala injekci a jelo se domů....


Další Jeníčkovo "poprvé"....

8 komentářů:

  1. Jeníček udělal opravdu veliký pokrok. Je to čím dál, tím lepší.
    Asi mu hodně pomohla i pravidelná školní docházka.
    Můžeš mít z něho velkou radost.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to byl šikovný, že tam šel taky a vypadá to, že to i krásně zvládl:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je dosť velký krok z jeho strany že sa nakoniec rozhodol ísť. Čo znamen že nad tým premýšlal a nakoniec sa rozhodol.
    Čo mi pripomína, že aj nam už treba zaočkovať psov.

    OdpovědětVymazat
  4. šikovní jste, všichni. fotky vypadaji uplne idylicky :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to naozaj je skvelé, že si to vo svojej hlave povedal a hneď sa rozhodol. Teším sa tomu a je vidieť, že všetko nové čo objavuje, ho teší.... a ja sa teším s ním :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, super, že nakonec jel :) je to šikula!

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k tomuto kroku a i těm dalším předešlým, které jen tiše sleduji... Jste stejně machři, všichni! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. :-) parádní reportáž a nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...