pondělí 12. dubna 2010

Jenda snědl maso...

duben 2010

Hurááá, po několika měsících snědl Jeníček kuřecí maso. Už dlouho mi nic neudělalo takovou radost.
Ani mě nenapadlo, že by to chtěl vyzkoušet, vždycky hlasitě proti masu protestoval....proto jsem nandala sobě kuře na paprice a brambory a Jeníkovi jen suché brambory. Tak, jak to má rád.
"Omáčku nece Jeník" (nechce)

Jedla jsem a Jeníček říká: "Co to máš"? - "Maso." - "Jeník ce (chce) taky maso"!!!???
Dala jsem mu kousek do pusy a on to vyplivl na zem. Pak to zvedl, dal do pusy a snědl.
Chvilku se ve mně praly 2 pocity...hnus, že moje dítě jí ze země a na druhé straně radost, že po několika měsících jí maso...


Naštěstí jsem cca před 10 minutami skončila s vytíráním, věděla jsem tedy, že je podlaha čistá.
Takhle to vyplivl a následně ze země snědl 3x.
Pak už jsem nic neměla a slíbila jsem mu maso ohřát.

Dala jsem pár kousků i s troškou omáčky do misky, ohřála jsem to a misku jsem postavila na stůl.
Zavázala jsem mu brynďák kolem krku a s nábožnou úctou jsem sledovala, jak moje dítě "jí maso"...

Pomalu jsem ani nedýchala a bála jsem se málem i pohnout, abych ho nevyrušila (má přece poruchu pozornosti a snadno se nechá vyrušit).
Co kdyby se k jídlu už potom nevrátil?!

Byl to takový malý zázrak. Doufám, že se bude zase brzy opakovat....
Samozřejmě tím nemyslím pojídání jídla ze země, ale to, že Jeníček sní MASO! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...