pondělí 12. dubna 2010

Zoloft ano nebo ne?

Bojím se...
Jeník dostal ve čtvrtek na neurologii recept na Zoloft....což je myslím antidepresivum...
V návodu píší od 6 let a jemu jsou chudáčkovi teprve 3 roky a 2 měsíce...

Vím, pan doktor o léku uvažoval již při minulých návštěvách a já nechtěla.
Přijde mi kruté, aby moje 3 leté dítě bralo antidepresiva.

Neměla jsem čas načíst zatím nežádoucí účinky léku ani zjistit, zda je to návykové. Jen mám strach - prostý lidský strach.
Máme začít čtvrtkou tabletky a po 14 dnech dát vědět, jestli pocítíme nějakou změnu.

V jednu chvíli si říkám, že NEEE, že to přece zvládám, že nebudu do tak malého dítěte rvát antidepresiva a jak to vysvětlím babičkám, že jejich vnouče bere antidepresiva (nebo mám lhát, že jsou to vitamíny? 




Když já ale nemám lež ráda...), a pak se zkouším zamyslet nad chováním Jeníčka - ano, je negativistický, vzteklý, přecitlivělý, rozruší ho více lidí na jednom místě, vadí mu, když se bavím s někým jiným, bojí se kotle, bouřky, vody, doteků, v poslední době začíná být více agresivní, bije sestry, pořád něčím mlátí...a hlavně je úzkostný - bojí se určitých scén na DVD, musím některé pasáže přetáčet, jinak hystericky pláče.......má své obsedantní rituály, na kterých trvá a "díky" kterým se ve vývoji vůbec neposouvá dopředu - neumí se obléknout, svléknout, nosí pleny, nesloží puzzle ani ze 2 kousků, odmítá strukturované úkoly....atd.atd.






Třeba mu to v něčem pomůže???
Ano, asi to zkusím, důvěřuji přece lékaři, ale zbývá ještě jedna pochybnost...jestli to do Jeníka vůbec dostanu. Nejí už nic "tekutého" - ani jogurt, přesnídávku, nic...jen pár suchách potravin a nějaké ovoce a zeleninu.
Zbývá to jen rozpustit v trošce vody, lehnout na něj a .......
Držte mi palce, jsem zvědavá, jak to dopadne....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...