neděle 11. dubna 2010

Návštěva Neurocentra

Pan doktor mi situaci usnadnil. 

Dříve sídlil na druhém konci Prahy (Praha 6, Stamicova ulice) a já jsem vždy dojela z domova jen k Thomayerově nemocnici, a pak jsem musela milostivě čekat na manžela, až se uráčí mě převézt Prahou k Dr.
 A bylo vidět, jak ho to obtěžuje. 
Někdy jsem slyšela, jak jsem neschopná, že po 2 letech ježdění na pravidelné kontroly, nejsem schopná tam dojet sama... 


Ne, nejsem toho schopná...přes celou Prahu a s uřvaným dítětem v zádech... 

Tentokrát to bylo super. 
Pan doktor přestěhoval ordinaci do Jesenice a z Benešova, kde jsme byli chvíli u mojí maminky na návštěvě, jsme to měli "kousek". Sice jsem se bála, jestli to najdu, ale měla jsem mapu a kdyžtak i ústa na zeptání. :-)


Přiznám se, nebylo mi cestou nejlépe. 
Moje sebevědomí za dobu trvání manželství kleslo na bod mrazu, potily se mi ruce a bylo mi "úzko". 

Den předtím to vypadalo, že manžel přijede do Neurocentra za námi, ale na poslední chvíli mi napsal sms-ku, že má "nového klienta" na účetnictví, a tudíž že nepřijede... 

Hahaha..kdo mě dva dny předtím nutil k tomu, abych jeho klientům" po nocích (přes den to s dětmi nejde) zpracovávala účetnictví, že to nestíhá??? A za 2 dny nato už má dalšího člověka? No jo, no...peníze budou u mého manžela asi vždy na prvním místě.... 


Bylo to super - bez manžela - žádný stres - klídek, pohoda, náádherné prostředí v Neurocentru - orchidejky, koutek s hračkami pro děti, rybičky v akváriu, pan doktor je úúúžasnýýýý, vždycky mě chválí a pokaždé mi připomene, kde by Jeníček beze mne byl... 

Chválil i Jeníčkův deníček s fotkami a poprosil mě, jestli bych mu ho také neudělala - jsou tam vidět pokroky Jeníka...říkal, že by tomu nevěřil, že to takhle dopadne.... 
Musím vytisknout nějaké fotky a na deníček se někdy vrhnout... 

Pana doktora si moc vážím, v mezidobí mezi návštěvami jsme v kontaktu prostřednictvím mailů, což mě od začátku fascinuje - nemusí a přesto si najde čas... - mohu se na cokoliv zeptat a on mi odpoví - je ochotný, milý, zkrátka super...a hlavně - skvělý diagnostik -  už 2x odhalil správnou diagnozu - v 5 měsících DMO (tak brzy je těžké tuto dg. odhalit). 


Pamatuji se, jak mi do telefonu řekl, že vždy dá na "pochyby" matky...matka je s dítětem 24 hodin a vycítí, když "něco" není v pořádku...a pak před 3. rokem Jeníka: autismus...I když platím 500 Kč za návštěvu, tak se to vyplatí.
 A večerní termín je také super - už nejsou takové kolony aut ani velké horko. 

Nakonec to byl prima výlet.
 Měla jsem z kontroly příjemný pocit, i když Jeníček v ordinaci plakal a ke konci seděl v bundě a v čepici, ikdyž tam bylo 26 stupňů - je to zrovna jeho "rituál". 
Čepici si nesundal ani v autě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...