úterý 21. září 2010

Na procházku s brouky....

V poslední době mi Jenda nedělá radost. :-)
kopie---img_9887.jpg
Místo plyšáčků si bere na procházky brouky....tedy  - jakoukoliv živou "havěť".

Pár dní nosil šnečka a dnes si našel brouka. Nevím, jaký druh to byl.
Ještě se v nich nevyznám, ale asi bych si měla pořídit entomologický slovník. Třeba bych tím Jendovi udělala radost. :-)

Chtěl jít na procházku s broukem a mně se nějak nelíbilo, že ho drží v ruce.

Dala jsem mu tedy prázdný, umytý kelímek... Jenda si do něj broučka vložil, sedl  si na kočárek a jeli jsme.
Když jsme dojeli na konec ulice, zjistil, že brouka nemá a plakal.
kopie---img_9927.jpg
Vrátili jsme se zpátky, hledali a brouk nikde...
Jenda byl nešťastný a pofňukával.

Po chvíli se mi podařilo najít jiný druh brouka, ale naštěstí to Jendovi nevadilo.
Byl rád, že má aspoň nějakého.

Cestou našel druhého ....Brouk seděl na zábradlí a já jsem ho neviděla.

Se slůvky: "Jeník našel "bouka"...bouk čekal na Jeníka".... pochodoval spokojeně dál do města.

Tak a ted už měl kamarády dva....

Zvládli jsme s nimi menší nákup ve městě. Jenda šťastně seděl na kočárku a držel si kelímek, aby mu broučci neutekli.
kopie---img_9935.jpg
Ve frontě u pokladny byl malinko nervózní a kousal si ruku.  To bysme zvládli, kdyby na něj 2 ženské nesahaly....
Nechápu, proč má někdo potřebu na něj sahat....pak už nastal řev a Jeník nořil nos do potahu na kočáře....

"Jeník bojíííí, paní zlá..."


Že bysme zaměnili nápis na tričku? Co takhle: "Nesahejte na mě, nemám to rád"....?


No ale přežili jsme to a šli jsme na lov pavouků... Musím však přiznat, že tohle nejsou moje oblíbená zvířátka.
Já tu havěť nevidím, ale Jeníček  si všimne kdejakého malinkatého zvířátka.
Sám někde našel klacek a lovil mravenečky, brouky, housenky a pavouky...
kopie---img_9976.jpg
Jeho "udělej malá malá ...pavouk hodnej".... mě dojímalo....

S odporem jsem JAKO pohladila housenku a pavouka a pomalu jsme se po skončení lovu vydali domů....

Ukazoval své poklady svým sestřičkám a plakal, když dělaly "fuuuuj".....

kopie---img_9985.jpg
Na zahradě pokračoval v lovu a byl šťastný, když ulovil další kousek...

Vzal si je domů, pustil jim pohádku a pak si je skládal na stole do řady. Občas mu nějaký utekl a on volal: "Bouk utekl Jeníkovi".....

Večer přijela babička, protože bude Jendu zítra hlídat, až se vydám na symposium o autismu do Plzně.
Rozhodla jsem se, že si udělám celodenní výlet. :-)

Moje mamka byla z havěti v šoku, ale předem jsem ji varovala, aby neprojevovala svoji nelibost moc nahlas....

Jeníček si chtěl vzít brouky  s sebou do postele, bál se, že by mu zase utekli....tak jsem mu dala sklenici s víčkem...
kopie---img_9991.jpg
Brouky, pavouky i housenku si tam spokojeně naskládal a předpokládám, že ráno bude pokračovat ve hře....

Bleeee...
Asi ho nepřemluvím, aby si kvůli mně našel jinou zálibu....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...