středa 3. listopadu 2010

Pavoučí mánie....

Moje dítě je "blázen"...
kopie---img_1773.jpg
......tedy do pavouků, brouků, housenek, žížal a jiné havěti....
Já svou nelibost nedávám až tak najevo, ale trpím, když je mám ve sklenici na stole nebo když je musím sbírat....
Nedávno mi jednoho Jenda nesl...držel ho za nožičku a ten se "krásně " třepal.....
Podala jsem mu otevřenou skleničku, Jenda se nad ni naklonil a pavouka pustil...
kopie---img_1782.jpg
......myslel si, že do skleničky...a pavouk se vesele vydal po jeho bundě směrem k rameni....
Někdy mám chuť ječet a nemůžu...místo toho s velkým sebezapřením honím pavouka lezoucího po Jendovi....
Fuj....
Eliška se nepřetvařuje a jak se k ní Jenda se svou skleničkou jen přiblíží, tak hystericky ječí.
A protože to Jenda ví, tak o to víc Elišku zlobí...
Asi ty pavouky brzy vystěhuji na zahradu.
kopie---img_1766.jpg
Jenda má na stole už 2 zavřené sklenice...jednu velkou ...i s mechem a se šnečkama a druhou malou s pavoukama...
Fuuuj. :-(
Cestou do města včera našel asi 8 velkých pavouků. To je zajímavé. když jdu sama, tak nepotkám ani jednoho. :-)
kopie---img_1774.jpg
Jenda je našel a ukázal mi je...

"Maminko, dej do skleničky..."
Musela jsem je klacíkem popohnat do skleničky a Jenda si je spokojeně počítal..."Jedéén, dva, pět, šest, čtyži.... " :-)
Prohlíží si je a vědecky je zkoumá... Říká: ".....má hlavičku, nožičky...ten je ale klááásnej.... Jeník má lád pavouky.... "
kopie---img_1784.jpg
Jestlipak někdy uslyším, že má rád mě???
 Co pavouky. :-(
Na procházce spokojeně seděl na golfkách, svoji "pavoučí" skleničku v ruce a doma si skleničku se svými poklady pokaždé dává na stůl...
Ela ječí, když si skleničky nevšimne, začne jíst a najednou, z ničeho nic, se ve sklenici něco pohne....
Až večer Jeníček usne, mám v plánu na zahradě sklenice otevřít a pustit je do trávy....
kopie---img_1786.jpg
Zítra mu řeknu, že měli hlad a tak se šli napapat....
A lov pavouků začne znovu.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...