pátek 26. listopadu 2010

Strachy a úzkosti....

Měli jsme teď asi 2 týdny období velkých úzkostí, ale přijde mi, že je to zase malilinko lepší. Nééé že by se nebál, ale občas se dá zase přinutit k nějaké aktivitě.... i když jen sporadicky.

Asi 3 dny jsme nevyšli vůbec ven z domu.... "Bojím venku, bojím kočálku, bojím lesa, bojím pána, pán je zlej, bojím vítru (větru).... apod."
2 dny jsme nevyšli kvůli dešti a jeden den kvůli tomu, že padal sníh.....

Když konečně z nebe nepadalo nic, tak jsem se po 3 dnech vydali na procházku.
Jenda spokojeně seděl na kočárku...tedy až do chvíle, než jsme došli na náměstí.... no jo, nestíhám číst noviny, to je ono. Jinak bych věděla, že je tam akce - rozsvěcení vánočního stromu...
Jéje, to byl ale řev.... Jenda spatřil stánky (ano, ty tam přece normálně nejsou....) a už řval.... "Nepačí, to tam nepačííííí".... (nepatří)


"Moc lidí, Jeník bojí lidí...."
Na podiu děti zpívaly koledy.... "Jeník bojí lámusu..." (rámusu)
Říkala jsem si, že rychle prokličkujeme a zakoupím jen svíčky a adventní věnec....
Kde jsou ty  doby, kdy jsem vyráběla i 5 - 6 ks adventních věnců SAMA - na stůl, na dveře, pro maminku, do Dětského centra, do kostela apod....
Kde že....
Předloni jsem s bídou stihla udělat jeden a loni už jsem si ho vzhledem k akutnímu nedostatku času musela koupit.... A tak jsem si říkala, že si ho i  letos koupíme....
Lidí na náměstí zatím moc nebylo, ale i tak to Jendovi stačilo "ke štěstí".....

"Domů, domůůů, Jenda chce domůůůůůů" ....rozléhalo se celým náměstím....
Popadla jsem první věnec, který jsem viděla, ani jsem nepřemýšlela nad barvami a Jendovi jsem koupila 4 zabalené svíčky .... svíčky má totiž rád.... Koupila jsem je hlavně proto, že Jenda MUSÍ něco držet v ruce, jinak je "nervozní".

A za ukrutného řevu jsme prchali z náměstí pryč domů.... Když už se zdálo, že se řev pomalu utišuje, tak Jenda svíčky, které měl v klíně rozbalil, a jedna mu upadla na zem....

Já jsem si toho však nevšimla a co čert nechtěl, na svíčku jsem šlápla.... A pak už nebylo poznat, že šlo o svíčku..... To byla tragédie.
Řev nabral na ještě větší intenzitě...a já jsem pak celou cestu domů poslouchala, jak jsem "zlá a hnusnááá", protože jsem mu šlápla na svíčku....
A taky jsem zapomněla vzít na procházku sklenici na pavouky....tam mi to Jenda dával "sníst"....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...