středa 24. listopadu 2010

Změna....

Když jsem v lednu 2010 zjistila, že můj syn má PAS (poruchu autistického spektra), měla jsem "potřebu" o tom s někým mluvit....  Bohužel, nebylo s kým....
Moje manželství trpí "poruchou komunikace" a koho jiného zatěžovat svými problémy?
A tak jsem začala "psát"....JEN TAK - SAMA pro sebe - do šuplíku. :-)
Občas jsem nějaké povídání poslala své internetové kamarádce a ona je začala publikovat na svých stránkách: http://www.mitasek.estranky.cz/clanky/amelie-pise
Po uplynutí několika měsíců mi přišlo, že ji tím moc zatěžuji a udělala jsem si vlastní stránky Amelie píše:
http://www.auticekjenicek.estranky.cz/clanky/jenicek/
...Naivně jsem si myslela, že natrvalo. Ale po pouhých 4 měsících asi došla kapacita....Nejdou mi do textu vkládat fotky a po telefonu mi bylo sděleno, že mám platit cca 500 Kč za rok, a pak to zase půjde. Jasně, mohu tam psát dál, ale bude to "ono"? Bez fotek?
Vzhledem k tomu, že šetřím každou korunu, rozhodla jsem se (s těžkým srdcem) udělat další ZMĚNU. A zase doufám, že je poslední.
A tak vás touto cestou vítám na nových stránkách o svém synovi....
Snad mi zachováte přízeň.
Vaše Amelie

5 komentářů:

  1. Amelie,vítej mezi Blogerry:-).Tvůj blog sleduji dlouho a nemáš to jednoduchý.

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně, že tě budu číst dál. Drž se. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj na novém blogu...neboj zachovám Ti přízeň..mě to časem taky nemine...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, i já se hlásím na novém blogu!! Ať se ti tu dobře daří :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, i já vás objevila na nové adrese:-) Ať se ti tady líbí:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...