pátek 19. listopadu 2010

Přáníčko pro prababičku

V tomto domě je každý den legrace. Tady se člověk fakt nenudí. :-)
img_2381.jpg
Manželova babička slaví asi v neděli (nebo v pondělí?)  90 let.
Kde jsou ty doby, kdy jsem s předstihem kupovala přání, kdy jsem si na nich dávala záležet, kdy děti třeba malovaly vlastnoruční obrázky....
Ted, dokud mě někdo neupozorní, tak si kolikrát na nějaké "výročí" ani nevzpomenu.
Tak tomu bylo i tentokrát.
Manžel říká: "V sobou je oslava devadesátin"... prý volala "tchýně".
Jéééje..." On má někdo 90 roků????!!! " :-)
img_2378.jpg
Ve své podstatě je to jedno, protože MY se takových akcí účastnit nemůžeme. Jedině že by jel manžel sám s holkama.....

Tak jsem včera na poslední chvíli koupila alespoň přání....

Poprosila jsem večer manžela (s výmluvou, že NESTÍHÁM) , at si to napíše sám  (asi poprvé v životě) , stejně je to JEHO babička.... :-)

No jo, řekla jsem, at to "napíše..."!!!!!!!!!!!!!!!! Ale už néé, aby to vložil do obálky a aby to dnes cestou do školy poslal...  :-)
To jsem si sice myslela, ale NEŘEKLA jsem to nahlas....
Zase jsem předpokládala, že to chlapa napadne...
A nenapadlo....
Manžel napsal 3 slova a podepsal to...Nechal to však i s tužkou rozložené na jídelním stole....
JAKO KDYBY TO čekalo na JENÍKA. :-)

img_2379.jpg
A nemyslete si, on toho hned využil.... :-)
V první chvíli, když jsem to zjistila, mě málem ranila mrtvice...
Ale protože mě Jenda učí bezmezné trpělivosti, napočítala jsem v duchu do 10, a pak jsem se rozesmála.
To je fakt, jak v "blbém" filmu.... :-)
Můžu tady v té "společnosti" něco dovézt do správného konce?
Tak jsem Jeníčka pochválila, jak je šikovný a jak krásně přáníčko  pro babičku "ozdobil"....

Říkala jsem si, že to napravím a dojdeme odpoledne koupit nové přání.... a že tedy pošleme dvě...jedno "normální", aby se babička nezlobila a druhé "originální" - podepsané Jeníčkem.
ALE ONO prší...Copak se proti mně spiklo i to počasí?
Nedá se nic dělat, pošlu tedy asi jen tohle...
img_2380.jpg

Kdybych byla na místě babičky, měla bych radost, že se na  přáníčku podílel i můj pravnuk, ale bude mít radost i manželova babička???

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...