čtvrtek 27. března 2014

Ulítly ti včely?

- "Ulítli ti včely?" ptají se Franklina v jedné pohádce.
- "Slyšelas to? Ploč to žíká? Tam žádný čely nejsou! Je to vtipný???" ptá se Jeníček.

- "Ploč žiká Dala se do mě zima?! Vidíš tam ňákej sníh?" ptá se Jeníček, který vidí medvídka koupajícího se ve vodě....

- "Jako bys mu z oka vypadl."  (z pohádky Kryštof Kolumbus)
- "Co mu vypadlo z oka? Ploč to žiká?"

..a tak vysvětluji a vysvětluji...

9 komentářů:

  1. Bere to doslovně, to je těžké, vždyť má vlastně pravdu.

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky deti sú v tomto rovnaké. :-) majú úplne skvelé otázky, ktoré podľa mňa zaujíma plno iných ľudí. :-) roztomilé. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník je moc šikovnej. Je vidět, jak se ptá, že mu spousta věcí dochází a chce tomu přijít na kloub. A "Je to vtipný?" ...to je kouzelný :). Jasimonka

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomněla jsem si, jak se moje holky, když byly malé, jednou hrozně smály, když jsem říkala: "Postavím vodu na brambory" :)
    No, takové blbosti normálně říkáme:)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte tak něžný a upřímný blog. Jste určitě skvělá máma. Díky, že k nám chodíte nahlížet, já se k vám taky budu ráda vracet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já k tomu musím dodat jednu takovou veselou hlášku mého bráchy. Byli jsme s ním a mamkou na koupališti, když mě bylo asi tak 14 a mu tak 17. A nějak tak přišla řeč a mamka mu říkala: "však já jsem si všimla, že po tobě na koupališti taky jedna holka házela okem..." No a on hned udělal rukou, jako že si vytrhl oko a hodil ním :o)))) A bylo toho více, takových srovnání, ale bohužel si zrovna hned teď nemohu vzpomenout. Zdraví Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se říká běžně postavit vodu na čaj :o))) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, podobná úsloví a fráze jsem učila Elišku, aby porozuměla, co tím chtějí lidé říct. http://auticekjenicek.blogspot.cz/2012/05/ilustrovana-frazeologie-josef-lada.html

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...