sobota 29. března 2014

Rozumová výchova - Logické řady II.


Logické řady už jsme několikrát trénovali, i když trošku jinou formou.


Na prvním řádku se mi podařilo Jendovi poradit, aby začal červenou barvou, takže jsme se dobrali správného konce.
Měl střídat žlutou a červenou barvu...







Spodní řádek už byl horší. Jeníček měl střídat barvy tři - žlutá, bílá, zelená, žlutá, bílá, zelená...




Tady už mě neposlechl, když jsem mu radila začít bílou.... (že žlutá už tam je...)

A tak si jel po svém "žlutá, bílá, zelená"... a na konci se chudák divil, že mu to nevyšlo.


Opravit to nechtěl... nejspíš ani nechápal PROČ....a tak jsem "musela" já...


"Výrobce" mu v tom dělá zmatek. Ten žlutý čtvereček na konci každého řádku už tam neměl být. Myslím, že pak by to šlo Jeníčkovi lépe.

4 komentáře:

  1. Šikovný je, aj tak. :-) Možno si vymyslite vlastné logické úlohy, keď je výrobca neschopný.

    OdpovědětVymazat
  2. Pak to má Jeník udělat,když mu v tom výrobce dělá vyloženě bordel! :-)
    Náhodou je to kluk šikovný, první řada mu šla perfektně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To ale není vůbec jednoduché :)))) šikovný Jeníček! :))))))) Kdybys v článku neporadila, tak bych možná vůbec nevěděla, co jako s tím mám dělat :D :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...