sobota 8. března 2014

Nácvik grafomotoriky



















12 komentářů:

  1. Krása... - kolik toho zvládl a jak hezky, - téměř věrně kopíruje svými tahy ty předepsané, či předkreslené..... a jak hezky drží tužku :o)))), - milo pohledět..... lízátko ho určitě nemine :o)))). Líbí se mi to.....
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, na lízátko samozřejmě došlo. Dnes byl perný den, nemám sílu psát...

      Vymazat
  2. Ahoj, pred pár dňami som objavila tvoj blog a doslova sa neviem od neho odtrhnúť. Obdivujem ťa, si neuveriteľne silná žena, ktorá toho zvláda neuveriteľne veľa. Všetok svoj čas obetuješ deťom a pritom sa vôbec nesťažuješ a máš to omnoho ťažšie ako iné mamy, raz by som chcela byť aspoň trocha ako ty. Rada by som ti aspoň trošku pomohla, čítala som jeden z tvojich starších článkov, kde si písala, že Eliška nemá moc kamarátok a trápi ju to, tak ak by som mohla rada by som si s ňou aspoň dopisovala ak by jej neprekážalo, že som Slovenka a nemusí mať ani strach, že som stará mám 20 :) samozrejme by som sa dokázala prispôsobiť témam, ktoré má rada, ak by sa jej tento nápad nepáčil, nevadí, len ma to tak napadlo, rada by som totiž aspoň troška pomohla ľuďom s autismom

    Miška

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky to zvládl. Je to takový váš malý šikula :). Hrozně se mi líbí jeho tričko.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem tu na blogu poprvé, takže se tu zatím moc nevyznám.
    Jenda je velký šikula... Musíš z něj mít radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý název! A zdá se, že to Jeníčkovi jde. Zvlášť pěkně mu jdou vlnky a takové ty smyčky. Třeba z něj bude někdy malíř?

    OdpovědětVymazat
  6. Krása :) opět něco, v čem jsem se poznal, jen místo spirálek byly houslové klíče :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeník je šikovný a má super tričko, musela jsem se smát, anděl zlobílek. Ať se daří a máte pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,Jendovi to jde opravdu hezky a taky se mi líbí nápis na tričku.U n ás by se to taky hodilo,doslova a do písmene.Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Zdá se mi, že Jeník má špatný úchop tužky. Při kreslení by měl opírat o malíček a ruku o stůl. Takto se mu maluje těžko a je to pro něj náročné a bolí ho ruka. Lépe to takto kreslit nejde.

    OdpovědětVymazat
  10. Intuice, ale to já přece vím. U Jendy jde o to, že vůbec maluje a že s tím nešvihne na zem. Možná časem nacvičíme i úchop? I když tím si nejsem moc jistá - u Elišky jsme absolvovali kurs grafomotoriky, a po skončení kursu si tužku chytla zase jak chtěla a dodnes ji drží špatně. Nedá si to nijak vymluvit.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...