středa 26. března 2014

PIKTÍK - Matematika Přiřazování III.











Za správnou odměnu i Jeníček "pracuje". Né že bych mu chtěla kupovat drahou čokoládu After eight, ale nedávno nám ji poslali známí ze Švýcarska a Jenda zjistil, že tohle je pro něj ta správná motivace. A když jsem ji dnes objevila v obchodě, "musela" jsem mu ji koupit.

Dnes se Jeníček úkolům vůbec nebránil. No bodejť - kdo by odolal, že?


15 komentářů:

  1. Cisla, jak tady casto pises, Jendovi ocividne jdou. Vypada soustredene a spokojene a kdo by se nesnazil, kdyz na nej ceka sladka odmena ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No krásně to přiřadil, je šikovný.

    OdpovědětVymazat
  3. :-))) tak to je dobře...taky bych si dala říct, kdyby na mě čekala taková odměna:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá tak soustředěně, myslím, že ho to i bavilo a šlo mu to skvěle .

    OdpovědětVymazat
  5. To se Jeníčkovi ani nedivím. Za After Eight bych i kotrmelce metala :-).
    Ať se vám všem daří :-). Renáta

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych si zase dal říct za bramborovej salát. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Listopadka by "i kotrmelce metala" :D To je krásné! :)))))) ♥ No já se matiky vždycky děsila, i když ta vajíčka se tváří mile a navíc za čokoládu....:)))))))) Jeníček je šikovný! Já jsem se nejdřív dívala pořád na tu horní polovinu prvního obrázku a říkala jsem si "Co s tím proboha?" :D :D :D Možná by mi už trochu matematiky prospělo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Za tuhle čokoládu bych se snažila chodit po stropě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že je nejen Jeníčkova oblíbená:-)

      Vymazat
    2. Inspirovali jste mě. Překonal jsem se, navštívil nejbližší supermarket a...byla tam, tedy předpokládám, že to byla ona (After Eight od Nestlé), byť ne jako klasické "čtverečky", ale jako tenoučké lístky. Byla o něco dražší než zbytek sortimentu (1,99€/54 Kč za dvacetidekovou krabičku), ale ne nejdražší, rekord v tomhle marketu drží taktéž dvacetideková čímsi plněná Milka za dvě devětačtyřicet (67,50 Kč)...to už je vážně masakr...

      Vymazat
  9. I ja se pridavam do rad milovniku teto cokolady. Ale peprmintky z Cech za 22 Kc taky nechutnaji spatne, ty jsem mlsala drive, nez jsem objevila cokoladku "po osme". ;) Pouze jinak vypadaji, coz asi bude v pripade Jenicka problem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peprmintky mám taky ráda:-)

      Vymazat
    2. Vidíte, a právě tyhle peprmintky z Čech byly u mě důvodem, proč jsem s nákupem jakékoliv kombinace máty a čokolády tak dlouho váhal. Když jsem je ochutnal poprvé, připadalo mi, jako kdyby mne výrobce ošidil a ty bonbony naplnil pracím práškem nebo něčím takovým...a to už jsem tehdy měl za sebou třeba jogurt s mákem - žádný problém...inu aspíci a jejich chutě :D

      Vymazat
    3. Přesně tak - nejsem autista, tudíž mi to nevadí..ano, jsou trochu jiné, tvarem i chutí, ale mně na tom nezáleží:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...