pondělí 10. března 2014

Třídíme odpad


Normálně dávám Jeníčkovi dvě nebo tři karty, tentokrát jsem mu dala všech osm.



Potřebovala jsem vyzkoušet, zda vydrží vypracovat celý úkol.


Po pár minutách ho to přestalo bavit, ale nakonec vydržel pracovat celých deset minut a úkol jsme společnými silami dokončili.


Tříděný odpad dát do kontejneru...
To, co tam nepatří, dát do popelnice...
Popelnice se mu asi líbila ze všeho nejvíc.










7 komentářů:

  1. Nádherná hra. Asi se po ní podíváme a taky pořídíme. My máme něco podobného, ale jen jako domino, hrajeme ji na všechny možné způsoby, je nejoblíbenější. Třídění, to je holt naše :). Ale ta popelnice, ta by u nás slavila určitě taky úspěch.
    Deset minut u úkolu, který Jeníčkovi vyberete, tak to je opravdu perfektní práce :). Vydrží posedět, soustředí se čím dál tím víc.... bude díky vám skvěle připravený do školy. Smekám před vámi, jak to skvěle zvládáte. Každodenní úkoly, i vše ostatní. Krásný den. Jasimonka

    OdpovědětVymazat
  2. To je hrozně šikovná hra! :))))))) Jen koukám. Ano, ta popelnice s usměvavým pavoučkem vypadá ze všeho nejlíp, nedivím se že zaujala :))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle hra je bezvadná, Jeník je šikula:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to malý šikula. :) Ta hra vypadá dobře. Ani se mu nedivím, že se mu popelnice líbila nejvíc. Já, když jsem byla malá, tak jsem zase měla takovou kostku, která v sobě měla různé otvory a do každého pasoval jiný útvar a já jsem samozřejmě všechno cpala do toho jednoho. :D
    To už opravit nejde. Jedině zamakat do dalšího pololetí. :)
    Porodní asistentka musí být opravdu fajn povolání. Přivádět malé človíčky na svět. ^_^
    Jak pro koho. Já bych si ji nevybrala, přijde mi to jako opravdu složité povolání.

    OdpovědětVymazat
  5. Nadherna hra, kam na ne furt chodis?:)....ja bych si tak prala aby se maminkychovali aspon zpoloviny tak skvele jako ty:) drzte se a k 10min. Neskutecne moc gratuluju....je to neuveritelnej posun:)....a jak to ma s hygienou,jeste je na plinkach? Barca staroprazska

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrá příprava pro život. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prima hra, praktická pro život a ještě Jeníka baví. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...