úterý 4. března 2014

Pokusy se zrakem


Od středy, kdy jsme byli na sedmileté prohlídce, Jendu pozoruji a zkoušíme různé "pokusy" ohledně zraku.
Zpočátku Jenda odmítal spolupracovat, přišlo mu to trapné.


Na "pomoc" jsem si vzala bonbóny, kočky, pohádky v televizi, lízátka a Elišku.
Nejdřív jsem ze čtení písmen "zkoušela" já Elišku, potom Eliška mě ....a Jeníček se jen díval.


Pak držel kartičky on nám.
Chvilku mu to přišlo zábavné.


Dokonce za lízátko zkusil i Elišky brýle.




Výsledky pokusů jsou samozřejmě jen orientační, ale opravdu to vypadá, že Jeníček špatně vidí.
Obrázky přečetl tak z metru, dál už ne... Eliška je přečetla asi ze dvou...já dokonce přes dvě místnosti.






"Matýsku, co je to?"




Ještě že máme ta zvířátka. S těmi jsou ty "úkoly" rozhodně zajímavější...
I když Jenda nechtěl číst písmenka, nakonec se nechal na chvilku ukecat.
Úkol musel být dopředu jasný: "Přečteš tři písmenka a Matýsek Ti dá lízátko."


Pokud se nestane nic nepředvídatelného, tak ve středu chci vzít děti na oční.  Eliška jde na kontrolu, pro Jeníčka to bude premiéra.

6 komentářů:

  1. Jeníčkovi ty brýle moc sluší.
    A brýle to není žádná tragédie. Já je nosím od 3.třídy a můj syn od 1.třídy. Naopak si myslím, že je to dobrý modní doplněk.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. To byl výborný nácvik návštěvy očního lékaře. ;-) Myslím si, že čtení čísel a písmenek je i pro očaře orientační a že mu víc napoví prohlídka očí na přístrojích. Budu vám zítra držet palce, aby návštěva proběhla v klidu a Jeníček dobře spolupracoval.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem sama zvědavá, jak Jeníček dopadne a jak bude prohlídka probíhat. Opravdu to vypadá, že hůř vidí.

    OdpovědětVymazat
  4. Paradne jste to doma nacvicili a myslim, ze mas pravdu. Na jedne te fotce je opravdu videt, jak se Jenda snazi zaostrit na dalku. Znam to. Bryle na dalku jsem dostala pred dvema lety. (Ale priznam se, ze je nosim jen ven - doma je temer nepotrebuju, za to na ulici bez nich nepoznavam lidi... Na jedno oko jsem dostala jednu dioptrii, na druhe jednu a ctrictvrte - to byl docela sok, takhle naraz.)
    Budu drzet palce, at vsechno hladce zmaknete.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle to zvládáte. :) A Jendovi brýle moc sluší. Nakonec to vypadá, že si to ještě užívá, podle toho úsměvu. :)

    Ve středu budu držet palce. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je úžasné, jak jsi vynalézavá :) Držím palce, ať vyšetření dobře proběhne.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...