středa 26. března 2014

PIKTÍK - Matematika Sčítání




Zpočátku Jeníček nechápal, co po něm chci....


...ale po několika pokusech to pochopil...



Počítat umí, jen nechápal tuhle formu...


Ale protože je to šikovný žák a maminka šikovná učitelka, tak jsme to zvládli.


Každý Jeníčkův pokrok mě nabíjí novou silou a další energií.
A i když občas škobrtneme a uděláme krok zpět, nebo chvíli stagnujeme na místě, pořád jdeme kupředu.
A díky Bohu za to.







7 komentářů:

  1. Jeej ako sa do toho vžil, vidno že ho to baví..musí t byť krásny pohlad pre mamu:)

    OdpovědětVymazat
  2. paráda:-)...to je krásný....ten úkol se Vám krásně povedl a čokoládka mu určitě musela moooc chutnat za tak perfektně odvedený výkon!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jenik bude mit skolu asi rad ,moc dobre ho na ni pripravujes.Podle fotek je videt ze pocty budou u nej oblibene.

    OdpovědětVymazat
  4. Piktík je báječná pomůcka a je vidět Jeníčkovo soustředění při práci.

    Mou starší vnučku také čeká v září škola, ve školce mají předškolní výuku a domů dostávají úkoly, které jí baví. Tedy zatím. Doufám jen, že stejné nadšení bude projevovat i jako školáček.

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, jste tak šikovní, ach jo, ale o té čokoládce jste mi neměli říkat, já ji budu muset zkusit :o))))) Petra a Vítek

    OdpovědětVymazat
  6. Tak sčítat srdíčka, to jsme v první třídě neměli...A mně by se to opravdu moc líbilo.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...