čtvrtek 13. března 2014

Nedávej tam ten zelenej párek!

Dnešní perličky:

- "Zhasni v kuchyni!"...říkám Jeníčkovi.
A on rozsvítí v obýváku...

- "Líbí se ti ta hudba?" ptá se Eliška Jeníčka.
- "Jaká huba?"
- "Hudba!"
- "Jaká houba?"
- "HUDBA!"

Přemýšlím, jak Jeníčkovi obohatit jeho chudý jídelníček a řekla jsem si, že mu zkusím uvařit písmenkovou polévku - kuřecí vývar s baby karotkou a s písmenkama. Ti mini mrkvičky míval občas rád. Někdy si ji dá, jindy ne.  Nedovedu říct podle čeho se řídí, snažím se ji dělat pokaždé stejně. Žádné odchylky se netolerují., takže neexperimentuji.
Buď ji jí  s velkou chutí - dva talíře k obědu, dva na svačinu, dva na večeři a na druhý den mu nezbyde nic...nebo ji nejí vůbec.
Abych to nevařila zbytečně (Eliška to taky jíst nebude), tak jsem potřebovala jeho "souhlas".
Ptám se:
- "Jeníčku, dáš si polévku s písmenkama?"


- "Jo, ale nedávej tam ten zelenej párek!!!"
Zelenej párek?! Copak dávám do polévky párek? A ještě k tomu ZELENEJ?
A pak mi to došlo:
Myslel pórek....


Ale polévka se zeleným párkem mě pobavila.

A malý dovětek:
Dnes ji jedl...díky Bohu! Minule jsem ji jedla tři dny sama.

20 komentářů:

  1. Ahojky :)
    Já naopak "zelenej párek" docela ráda. :D I když se nedivím. Ne každému šmakuje. Máte doma veselo. Houby nejim, ale hudbu já ráda.
    Majkelina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majkelíno, já mám taky pórek ráda a je mi líto, že ho nesmím nikam dávat. Hudbu i houby můžu:-)

      Vymazat
  2. No myslím, že zelenej párek není dobrá volby, mohlo by se vám z něj udělat docela zle. Lída

    OdpovědětVymazat
  3. Že by jedl podle měsíce? Úplněk, nov - půsty?

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrá historka :-)
    Jak bych si tu polívku dala... (ale spíš bez toho pórku:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ještěže si to umíš Marci přeložit do češtiny.
    Tohle já neznám. Můj autista jí rád a všechno. A ještě, když si pochutná, tak poděkuje. A jsem tomu ráda, nemám ráda, když se někdo ošklibuje nad jídlem.
    Zase se potvrdilo, co autista, to originál.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. paráááda:-)...není nad spokojené a napapané děti, že?:-)...já teda ,,zelenej párek" miluji!:-)....prakticky každý týden dělám pórkovou polévku a ještě jsem se toho nepřejedla:-)..

    OdpovědětVymazat
  7. Super:-))) a je to krásné! tak bych si teď dala tvou polívku...voní to až u nás :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Se Jendovi nedivím,taky nemám ráda zelený párek v polívce (teda vlastně pórek) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Aspoň je dobře, že se při tom všem náročném taky někdy zasměješ a my s tebou. Ta HUDBA mne dostala, ale ten ZELENEJ PÁREK taky!

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem se dneska zasmála. Vzala jsem si sukýnku, teda spíš jen zkusila a zase odložila, a můj mladší povídá: Jé maminko, ty máš ale krásný trencle :). To náš starší (AS) na všechno, co mu není po chuti (co nezná - třeba maminku v sukni) má svůj originální pohled: dá si ruku před pusu a dělá, že zvrací. S nimi se člověk nenudí :).
    Pěkný večer, Jasimonka.

    OdpovědětVymazat
  11. Jeden o voze, druhý o koze... máš doma o zábavu postaráno. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,já bych k tomu řekla,že je to docela dobrej pokrok dopředu,když Ti řekne co mu vadí a co nemá rád.Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Dobry den, Amelko, tento porad by Vas mohl zajimat: http://www.youtube.com/watch?v=3NwZR7XJ_II

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou moc krásné perličky. Pobavila mě huba i zelený párek. A taky jsem si přečetla, jak složité je sehnat ty správné housky. Správně zbarvené, rýhované ani tlusté ani tenké. Čte se o tom moc hezky, je to vtipně napsané, ale určitě to je taky dost náročné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Bev. Vtipné mi to přijde možná za rok, až si o tom budu zpětně číst, ale v reálu to moc vtipné není. Často musí člověk počítat aspoň do dvaceti, aby neřekl něco, co by ho pak mrzelo....

      Vymazat
  15. Dobrý den Amélie.
    Po dlouhé době jsem zase nakoukla na blog a - teď nevím, snad to nebude nevhodná otázka - nevím jestli se něco stalo nebo událo dříve,ale nějak v příspěvcích nevidím Šárku. Mohla by jste ji od nás a koníků ze Šitbořic pozdravovat? Děkuji. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, pozdrav od koníků vyřídím. Zrovna před pár dny jsme se o vás a o nich bavily..prý jí koníci šlapali na nohy a to se jí nelíbilo:-)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...