čtvrtek 25. února 2010

Pivo pij

5.2.2010  Pivo pij

Moje dítě mě dojímá. V poslední době čím dál víc.
Někdy mám pocit, že jsem úplně neschopná....

Já. Zasloužilá matka 3 dětí. A to jsem předtím ještě několik let hlídala cizí děti.
Já. Nezvládám vlastní dítě.

Nerozumím svému dítěti.

Je to tragédie, ale musím si to přiznat.

Dnes "pro změnu" běželo celý den DVD s Kostičkama.
 To mi ani tak nevadí...tady u toho DVD nemusím nic přetáčet a "může" běžet v kuse. Jsou DVD, kde se Jeníkovi nelíbí nějaké scény a já to musím přetáčet, což mě absolutně nebaví.
Proč? Protože mám pocit, že mu pustím pohádku a budu mít aspoň 5 minut klid a pověsím třeba prádlo, ale ono to tak není....Jenda se vzteká a "nehíbí" (nelíbí) znamená, že to musím přetočit dopředu.

Čteme si u zapnuté TV knížky a hrajeme si (vypnout TV v 99 procentech nesmím. Někdy si pár vteřin či minut nevšimne, že jsem to "nenápadně" vypla...)...občas mě Jeník vnímá a občas ne - a to tehdy, je-li v TV zrovna něco zajímavého....
Počkám, mám přece času dost....

Dnes nesmím číst obrázky. "Čti čísa hykám" (čti čísla, říkám)...tak čtu...vůbec mě to nebaví a myslím u toho na spoustu jiných věcí...

"číslo devět" - "Neeee"....- "číslo devět"...- "NEEEE"...- .."tak devítka?"...."Neeee, číso šest hykám" ..."Tak když myslíš, tak je to šestka" (nemám sílu se s ním hádat...)..."Neee, číslo šest hykám"..."Hmm, číslo šest."

Kde jsou moje vychovatelské schopnosti?

Zkouším Jeníka:
"Jak se jmenuješ"?...kiwi..
"Jak se jmenuješ"?...pivo
"Jak se jmenuješ"?...pivo pij

Fajn. Tak z jiného soudku:
"Kde máš ucho?"...pivo pij
"Kde máš nožičku?...pij pivoooo
"Kde máš nos?"...pivo pij

Mám chuť brečet. Jak ho mám něco naučit, když mi všechno sabotuje?

Když přišla moje kamarádka, Jeník asi 5 x utekl do ložnice a vlezl si do své postýlky..."Bojííím, bojííím"....a já jsem ho zase za chvilku přinesla zpátky. Z povídání s Míšou jsem toho moc neměla.

Kdo by si myslel, že si odpočinu alespoň večer, když přijde manžel z práce, tak je na omylu. "Taťko, pivo, taťko, učit...jdi pič...FUUUUJ"...to je arsenál, kterým dovede tatínka vytočit po pár minutách pobytu doma...

Pokud se manžel "neurazí" a nechá Jeníka "aklimatizovat", po nějakém čase si Jeník vzpomene..."S taťkou moovat" (modelovat) a pak nastává čtvrthodinka klidu, kdy mám pocit, že mám "hodné" dítě....

Ano, modelování Jeníka baví. Proto mu také tuto činnost nechávám na večer - aby spolu s tatínkem trávil čas....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...