sobota 27. února 2010

Špinavej prstík

27.02.2010 13:55

Normálně chodí Jeníček mezi 11. a 12. hodinou spinkat.
Na ten jeho polední spánek se vždy moc těším.
Vím, že mě čeká vytírání, vaření nebo jiná práce.

Ale snažím se alespoň 10 minut nebo čtvrthodinku vyšetřit pro sebe.
Sednu si  ke knížce, uvařím si kafíčko a užívám si "klidu" v domě.
Ale dnes? 

Jeníček v ložnici chvilku "povídal" plyšáčkům, pak mě několikrát volal a ukazoval mi dudlíka. Myslela jsem, že ho chce umýt, tak jsem šla s dudlíkem 2x do koupelny.

Poté jsem ho pokaždé přikryla, pustila hrací domeček a se slovy "Hezky spinkej" zase odešla.
Když vylezl z postýlky, odnesla jsem ho nesmlouvavě zpátky. Ted se spí a basta...

Během té hodiny jsem se děsila, že už asi končí jeho pravidelný polední spánek.
No jo, jsou mu už 3 roky, to některé děti po obědě nespinkají...ale co pak budu dělat? Celý den - od rána do večera - bez minuty klidu?

Takové a podobné scénáře se mi honily hlavou.
Jenda plakal. Naštvaně jsem šla do ložnice a v duchu jsem si říkala, že naposledy mluvím klidně a pak už budu hrozit ..ale nevěděla jsem zatím čím....:-)

Přijdu do ložnice a Jeník říká: "Ptík, pinavej"....(špinavej prstík)
Utřela jsem mu ručičku žínkou a on během pár minutek spal....

Skoro hodinu a půl mě napínal a nechal mě vymýšlet "katastrofické" scénáře.
Uff, to se mi ulevilo...polední spánek nekončí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...