pondělí 15. března 2010

Vypni maminku

Vypni maminku

Šla jsem s Jeníčkem do papírnictví nakoupit papírové desky, folie a nálepky, abych mohla Jeníčkovi udělat další zážitkový deníček.

Pak jsme zavítali vedle do hračkářství.  Chtěla jsem Jeníčkovi koupit tygra.


 Má rád pohádku o medvídkovi Pů, kde je tygr jedním z hlavních hrdinů. Vzala jsem tygra a položila jsem ho na pult. Jeníček už pochopil, že "něco" musíme zaplatit.... Ještě nedávno řval v obchodě, že tu určitou věc chce HNED a nechápal, že si to může vzít až po zaplacení.



Paní tygra zvedla, aby se podívala na cenu a bylo zle....
Podávala ho Jeníkovi a on se nafučeně otočil. Jen proto, že na tygra paní sáhla...
Teď už ho Jeník nechtěl.

Prodavačka utrousila, že je to asi pěkná "dubová palice"... myslela tím Jeníka.
Bez vysvětlování, jen s pozdravem, jsem odešla z obchodu.
Co mám komu vysvětlovat....

Večer jsem to povídala manželovi, když se vrátil z práce....
..... a Jeník říkal: "Vypni maminku, vypni maminkuuuuu"....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...